نایلون استرچ جزء کاربردی ترین انواع نایلون بسته بندی صنعتی محسوب می شود. با استفاده از نایلون های استرچ به راحتی می توان از نفوذ گرد و خاک و آلودگی های محیطی به داخل محصولات و مواد غذایی جلوگیری نمایند. به همین جهت افراد زیادی از فروش نایلون استرچ استقبال می کنند. از این رو متناسب با نوع محصولاتی که تولید می شوند، نوع پلاستیک استرچ را مشخص نمائید و برای امور بسته بندی از آنها استفاده شود. استفاده از سلفون شیرینگ و استرچ که حالت کشسانی داشته باشد، موجب صرفه جویی در مصرف نایلون و همچنین تنوع بسته بندی کالاهای مختلف می شود.

خرید نایلون استرچ شفاف

از مهمترین ویژگی هایی که پلاستیک های استرچ دارند، برخورداری از شفافیت بالا و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک می باشد. از این رو میزان انعطاف پذیری و حالت کشسانی این نوع نایلون ها افزایش پیدا می کند. لذا صنایع مواد غذایی، صنعت داروسازی، صنعت کاغذ و مقوا و ... بر حسب نیاز از مزایای نایلون های استرچ و شیرینگ برای بسته بندی و حفاظت از محصولات در برابر آلودگی های محیطی بهره می گیرند. برای اطلاع از فروش نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه کنید. 

قیمت ارزان نایلون استرچ موجب کاربرد گستردۀ آنها در تولیدی ها و صنایع مختلف شده است. به این ترتیب تولیدکنندگان متناسب با حجم تولید کالا، می توانند از نایلون استرچ با دوام برای امور بسته بندی کالاهای مختلف استفاده کنند. بسته بندی وکیومی محصولات مواد غذای از رشد میکروب و آلودگی های قارچی و باکتریایی در داخل آنها جلوگیری می کند. علاوه بر آنکه کالاهای غیر خوراکی نیز با بهره گیری از نایلون استرچ و شیرینگ برای بسته بندی، می تواند از نفوذ گرد و خاک به داخل کالاها جلوگیری کند.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ تولید و فروش انواع نایلون صنعتی از جمله پلاستیک استرچ، شیرینگ، حباب دار، عریض و غیره فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()