نایلون شیرینگ نسل جدید پلاستیک های بسته بندی محسوب می شود. با خرید نایلون شیرینگ به راحتی می توان کالاهای تولید شده را به صورت مکانیزه بسته بندی وکیوم مانند نمود. در واقع با استفاده از این راهکار به میزان قابل توجهی می توان در هزینه های مصرفی برای بسته بندی محصولات تولید شده صرفه جویی نمود. علاوه بر آنکه استفاده از این نوع پلاستیک برای امور بسته بندی، شکل محصولات بسته بندی شده، از جلوۀ خاصی برخوردار خواهند بود. در ضمن هنگام تولید این نوع نایلون استرچ، تمام نکات بهداشتی رعایت می شود و از مواد اولیۀ با کیفیت و درجه یک ساخته می شوند. برای اطلاع از فروش نایلون شیرینگ به سایت مراجعه نمایید.

فروش نایلون شیرینگ با دوام

امروزه فروش نایلون شیرینگ با دوام و شفاف در صنایع مختلف رونق یافته است. از این رو صنعت گران بر اساس نوع کالا، از مناسب ترین نوع پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می نمایند. نایلون شیرینگ ساده، سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ تونلی از انواع پلاستیک شیرینگ محسوب می شوند که متناسب با نوع کاربری و حجم بسته بندی، از مناسب ترین بسته بندی نایلون های شیرینگ استرچ استفاده می شود.

با توجه به گسترش کاربرد نایلون های استرچ و وکیومی، قیمت نایلون شیرینگ متناسب با کاربری که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. از این رو صنایع مواد غذایی، صنعت ساخت تجهیزات صنعتی، عرضۀ محصولات دارویی و پزشکی و ... متناسب با حجم کاری خود، می توانند با قیمت ارزان، نایلون های شیرینگ را که با مواد اولیۀ درجه یک تولید می شوند، را با قیمت ارزان خریداری نمایند.برای اطلاع از فروش نایلون استرچ  به سایت مراجعه کنید.

بهره مندی از محصولات جدید تولید شده و کاربردی به میزان قابل توجهی می توان سرعت عمل اجرای یک سری از فعالیت های بنیادی را افزایش داد.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از معدود تولیدکنندگانی است که امکان سفارش اینترنتی نایلون های بسته بندی صنعتی را برای متقاضیان فراهم نموده است.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()