عملگر برقی از جمله قطعات جانبی صنعتی است که به منظور مکانیزه نمودن شیرآلات صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. اکچویتور برقی آیوما بر روی شیرهای صنعتی نصب می شود که بتوانند به صورت مکانیزه و ریموت از راه دور، نظارت بر باز و بسته بودن شیرآلات داشته باشند. خرید عملگر برقی به میزان قابل توجهی توانسته به بهینه سازی مصرف سیالات و هزینه های مصرفی پروژه های صنعتی کمک کند. برای اطلاع از فروش عملگر برقی به سایت مراجعه کنید. 

فروش عملگر برقی auma

با توجه به گسترش سیستم های صنعتی و راه اندازی خطوط صنعتی درون شهری و برون شهری کاربرد عملگرها متناسب با تعدد کاربرد شیرآلات صنعتی افزایش یافته است. از این رو فروش عملگر برقی آیوما که از تنوع بالا، قیمت مناسب و راندمان کاری بالا برخوردار هستند، در سراسر جهان توسعه پیدا کرده است. از این رو در داخل کشور نیز برای راه اندازی خطوط لوله کشی و تأسیساتی پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، تصفیه خانه ها، صنایع شیلات، صنایع فلزسازی، صنعت مواد غذایی، صنایع کاغذ و مقواسازی و ... از انواع اکچویتور برقی آیوما استفاده می نمایند.

توجه به عملکرد شیرآلات تعبیه شده بر روی خطوط نقل و انتقال سیالات به اپراتور کمک می کند که از طریق اتاق کنترل و نظارت بر خطوط راه اندازی شده، بتوانند بازدهی عملکرد سیستم را بهبود ببخشند. بدین ترتیب در صورت مشاهدۀ هر گونه اختلال در عملکرد شیرهای صنعتی، می توانند در مدت زمان کوتاهی اقدامات لازم در خصوص تعمیر و یا تعویض شیر انجام دهند و در نتیجۀ آن خسارات کمتری به پروژه های صنعتی وارد می شود. برای خرید عملگر برقی تمام گرد آیوما به سایت مراجعه کنید. 

متناسب با سایز و مدل شیر، نوع عملگر برقی auma مشخص می گردد. عملگر برقی تمام گرد و ربع گرد نیز دو دستۀ اصلی اکچویتورهای آیوما محسوب می شوند.

برای خرید انواع عملگر برقی آیوما و قطعات یدکی مرتبط می توانید از خدمات گروه صنعتی برگزیدگان بهره گیرید.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()