عملگر auma از جمله قطعات کاربردی در صنعت است که نقش مهمی بر روی کنترل مکانیزۀ شیرآلات تعبیه شده بر روی خطوط لوله کشی دارد. به همین جهت صنعت گران تلاش نموده اند با خرید عملگر auma بتوانند در مصرف سیالات صرفه جویی نموده، علاوه بر کنترل بهتری بر روی فرآیند باز و بسته کردن شیرآلات خطوط لوله کشی داشته باشند. با توجه به اینکه محل قرار گیری عملگر بر روی شیرآلات می باشد، توجه به مسئله میزان باز و بسته بودن شیر و میزان گشتاور خروجی و ورودی سیالات بسیار حائز اهمیت است.

فروش عملگر برقی auma

فروش عملگر auma برای اجرا و راه اندازی خطوط لوله کشی صنعتی و تأسیساتی لازم و ضروری است. به این ترتیب مجریان احداث خطوط لوله کشی که در زمینۀ نصب شیرآلات فعالیت دارند، تلاش می کنند که برای مکانیزه نموده فرآیند باز و بسته کردن شیرها از اکچویتورهای برقی آیوما استفاده نمایند. بدین صورت به راحتی می توانند کنترل و بررسی بهتری بر روی خطوط لوله کشی داشته باشند. عملگر برقی ربعگرد و تمام گرد دو دسته بندی کلی عملگرهای auma محسوب می شوند که متناسب میزان گشتاور خروجی، در مدل و سایزهای متفاوتی از یکدیگر ساخته می شوند که کارایی مفیدی داشته باشند.برای اطلاع از فروش اکچویتور برقی به سایت مراجعه کنید. 

خرید عملگر auma با قیمت ارزان

با توجه به اینکه عملگرهای برقی در ابعاد و متریال مختلف ساخته می شوند. بنابراین برای پیاده سازی طرح های صنعتی که نیاز به راه اندازی خطوط لوله کشی آب و فاضلاب، گاز و نفت دارند، می توانند از تجربۀ خرید عملگر auma با قیمت ارزان بهره گیرند. پیش از اجرای نقشۀ خطوط لوله کشی، مهندسان ناظر بر روی انتخاب و خرید عملگرهای برقی توجه ویژه ای خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات دقیق از مشخصات فنی انواع عملگر برقی آیوما می توانید با کارشناسان فروش گروه صنعتی برگزیدگان تماس حاصل نمائید.  

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()