قفسه بندی صنعتی از رایج ترین انواع قفسه بندی است که برای انبار و محیط های مختلف در شرکت ها، کارخانجات و مجموعه های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از طراحی و نصب قفسه بندی صنعتی، بهینه سازی در فضا می باشد. علاوه بر آنکه راحت تر می توان به وضعیت انبار نظم بخشید. بدین وسیله می توان در مدت زمان کوتاهی آمارگیری انبارداری را انجام داد. اینکه بارگیری جدید را راحت تر از قبل می توان اجرا نمود. امروزه بیشتر محیط های صنعتی برای نگهداری اقلام و قطعات صنعتی مختلف نیاز به سفارش طراحی و اجرای قفسه بندی صنعتی دارند چون با استفاده از این امکانات می توان سرعت دسترسی به کالاها را تسریع بخشید.

قفسه بندی وکیلی به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی و اجرای انواع قفسه بندی صنعتی و غیر صنعتی در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و نیروی فنی مجرب قادر به ارائه بهترین خدمات به صورت تضمین شده به صاحبان مشاغل می باشد.

ویژگی های قفسه بندی صنعتی

طراحی قفسه بندی صنعتی نیز همچون سایر روش های قفسه بندی می باشد. البته به دلیل چیدمان تجهیزات و قطعات سنگین، نیاز به قفسه بندی صنعتی با ورق های فولادی است که از استحکام بالایی برخوردار باشند. از گذشته تا به امروز از شیوۀ قفسه بندی برای نگهداری اقلام مختلف و طبقه بندی آنها استفاده می شد ولی در حال حاضر توسط برخی از شرکت ها، این خدمات به صورت کاملاً تخصصی صورت می گیرد. در واقع بر اساس نوع فعالیت صنعتی که مشاغل مختلف دارند، مناسب ترین قطعات را برای انجام قفسه بندی انتخاب نموده و نصب می کنند.

عدم توجه به میزان مقاومت طبقات نسبت به تحمل بار، می تواند طول عمر قفسه بندی صنعتی را کاهش داده و موجب خمیدگی و شکستن آنها می شود.

قفسه بندی وکیلی از همان ابتدا در زمینۀ طراحی ، ساخت و اجرای انواع قفسه بندی صنعتی، فروشگاهی، انبارداری، سوپرمارکت و غیره با کیفیت بالا و نازلترین قیمت فعالیت نموده و خدمات رسانی می کند.

با طراحی و قفسه بندی صنعتی می توان از فضای موجود به بهترین شکل استفاده نموده و صرفه جویی متراژ را به دنبال خواهد داشت. توجه به این موضوعات به کارفرمایان کمک می کند که بر اساس وزن اقلام و تعداد، آنها را بر روی طبقات قفسه قرار دهند که به صورت اصولی تحمل فشار وارده از سوی اجناس را داشته باشند.

قفسه بندی صنعتی ثابت و قفسه بندی صنعتی متحرک دو سبک از طراحی قفسه بندی صنعتی و انبار محسوب می شوند که در ادامه به ویژگی های آنها اشاره می کنیم.

طراحی قفسه بندی صنعتی ثابت به نحوی است که اجزای مختلف آن به شکل ثابت است و جابجا کردن آنها به سهولت صورت نمی گیرد چون با پیچ و رولپلاک و مواردی از این قبیل به دیوار و یا زمین نصب می شوند. قفسه بندی صنعتی ثابت برای راهرو باریک، بازویی، مشبک و یا قفسه بندی پالت مورد استفاده قرار گرفته می شود.

طراحی قفسه بندی متحرک به نحوی است که قابلیت جابجایی دارد و به منظور قفسه بندی شاتل، خود تغذیه و خود برگشت مورد استفاده قرار گرفته می شود.

قیمت خرید قفسه راک سنگین و قفسه بندی صنعتی به ابعاد، میزان کیفیت ورق های فولادی طبقات و پایه، سبک طراحی قفسه و غیره بستگی دارد. لذا به طور ثابت نمی توان هزینۀ قفسه بندی صنعتی و غیر صنعتی را مشخص نمود چون بستگی به فضا و مدل قفسه بندی دارد.

برای اطلاع دقیق نسبت به قیمت و چگونگی طراحی، نصب و اجرای انواع قفسه بندی صنعتی، فروشگاهی، سوپری، انبارداری، بایگانی و غیره می توانید با کارشناسان گروه قفسه بندی وکیلی ارتباط برقرار کنید.

 

  قفسه بندی وکیلی 

 09121000800

 info@vakili24.com

 تهران، آزادگان غرب-ورودي اتوبان تهران ساوه يك كيلومتر بعد از عوارضي سمت چپ قفسه بندي وكيلی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()