دستگاه بسته بندی یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. تنوع دستگاه های بسته بندی بسیار است و شرکت های مختلف متناسب با نوع کالا، اقدام به خرید دستگاه بسته بندی می نمایند. به طور کلی انواع دستگاه بسته بندی دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک متناسب با عملکردی که دارند، دارای مشخصات فنی متفاوت نسبت به یکدیگر می باشند. جهت خرید هر نوع دستگاهی، بررسی این مشخصات ضرورت دارد.

جهت سفارش  خرید دستگاه بسته بندی ساشه، دستگاه بسته بندی شیرینگ، دستگاه های استرچ و غیره می توانید با مشاوران فروش شرکت آراد ماشین تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل تخصص در حوزۀ ساخت انواع دستگاه بسته بندی قادر به راهنمایی شما عزیزان می باشند.

فاکتورهای انتخاب دستگاه بسته بندی

شرکت هایی که قصد خرید دستگاه بسته بندی دارند، در ابتدا کلیۀ مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی دقیق قرار می دهند. بر اساس نوع کالا و حجم بسته بندی انتخاب نوع دستگاه صورت می گیرد. به عنوان مثال خرید دستگاه بسته بندی ساشه گزینۀ مناسبی جهت بسته بندی محصولات به صورت یک نفره صورت می گیرد و با استفاده از این دستگاه می توان بسته بندی مواد پودری، مایع و گرانولی را انجام داد.

این در حالی است که جهت بسته بندی ظروف یکبار مصرف، بطری، کنسرو، تجهیزات صنعتی، قطعات خودروسازی و غیره از مزایای دستگاه بسته بندی شیرینگ و یا دستگاه بسته بندی استرچ پالت بند بهره گرفته می شود.

به طور کلی جهت استفاده از دستگاه های بسته بندی صنعتی، نیاز به استفاده از نایلون های مخصوص است که متناسب با نوع دستگاه ساخته شده اند. انتخاب نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر طول عمر کالا خواهد داشت و باعث سهولت اجرای پروسۀ حمل و نقل و انبارداری کالاهای مختلف می شود.

جهت استعلام قیمت خرید دستگاه شیرینگ و دستگاه های بسته بندی می توانید با شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

 

شرکت آراد ماشین

 تهران، شهریار، جاده آدران، خیابان صنعت، صنعت۲، پلاک ۱۴

۰۹۱۲۰۲۱۰۵۵۶
۰۹۱۲۰۸۰۷۳۰۴
02191300269
Aradmachinery@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()