نایلون شیرینگ یکی دیگر از پلاستیک های صنعتی است، که جهت بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه صنایع مختلف به دنبال محصولاتی هستند که به واسطۀ آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن کالاهایی که تولید می کنند را بسته بندی نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. فروش نایلون شیرینگ و پلاستیک استرچ توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آورد.

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در حوزۀ پلاستیک های بسته بندی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و بیش از 20 سال کسب تجربه، توانسته محصولات متنوعی چون نایلون شیرینگ، فیلم استرچ، نایلون حبابدار و غیره را تولید نموده و به بازار عرضه کند.

اهمیت خرید نایلون شیرینگ

نکتۀ مهمی که در رابطه با اهمیت خرید نایلون شیرینگ وجود دارد، ویژگی ساختاری این نوع پلاستیک است که دارای خاصیت تغییر حالت می باشد. به عبارتی تحت دمای بالا می تواند عاملی جهت وکیوم کردن محصولات باشد. از این رو با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، امکان بسته بندی اقلام به صورت تکی و همچنین چندتایی وجود دارد. صنایع مختلفی چون صنایع مواد غذایی، صنایع ساخت قطعات و لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات سنگین، صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید مواد دارویی و غیره برای بسته بندی اقلام از مزایای نایلون شیرینگ بهره گرفته می شود.

قیمت خرید نوار خطر و نایلون شیرینگ بر اساس مشخصات فنی تولید این نوع پلاستیک مشخص می شود. بنابراین صنایع مختلف متناسب با نیاز خود، این نوع پلاستیک را برای امور بسته بندی انتخاب می کنند. فروش نایلون شیرینگ رولی یکی از گزینه های اصلی جهت بسته بندی انواع بطری، انواع کنسرو، انواع ظروف یکبار مصرف و غیره می باشد.

جهت تأمین و سفارش پلاستیک شیرینگ در ابعاد آماده و یا سفارشی می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

 

 شرکت باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()