نایلون حبابدار به منظور امور بسته بندی طراحی و تولید شده است. صنایع مختلف متناسب با نوع کالا، انتخاب نایلون حبابدار را انجام می دهند. در حال حاضر امکان خرید نایلون حبابدار به صورت رولی، کیسه ایف پاکتی و برش خورده وجود دارد. علاوه بر آنکه تولید و فروش نایلون حبابدار به صورت چند لایه ای صورت می گیرد.

شرکت ناب پلاستیک از جمله شرکت های با سابقه در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات نایلون بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد. از رو کارخانجات تولید کننده و مجموعه های مختلف می توانند متناسب با موارد بسته بندی که پیش روی خود دارند، سفارش نایلون حبابدار ضربه گیر را داشته باشند.

اهمیت خرید نایلون حبابدار

با خرید نایلون حبابدار می توان از ورود صدمات جدی به وسایل مختلف جلوگیری کرد. فروش نایلون حبابدار کیسه ای به شرکت ها اجازه می دهد تا به فرآیند بسته بندی اقلام سرعت ببخشند. معمولاً متناسب با کالاهای کوچک از مزایای نایلون حبابدار ریز استفاده می شود. این در حالی است که برای اقلام سایز بزرگ از پلاستیک حبابدار درشت استفاده می شود چون بهتر می تواند خاصیت ضربه گیر بودن خود را حفظ کند.

امروزه شاهد خرید نایلون حبابدار و خرید فیلم استرچ جهت بسته بندی هنگام اسباب کشی منزل می باشیم. بدین وسیله تلاش می کنند که از بروز صدمات جدی به وسایل خانگی حین پروسۀ حمل و نقل جلوگیری کنند. به عبارتی خرید نایلون حبابدار سه لایه ریز برای بسته بندی کالاهای معمولی دارای ضریب ایمنی بالا می باشد. با استفاده از پلاستیک مناسب، به سهولت می توان کالاهای مختلف را بسته بندی نمود و از آسیب دیدگی آنها جلوگیری می کند. 

اگر قصد سفارش نایلون حبابدار با قیمت ارزان دارید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید. عموماً شرکت های تولید کننده فروش محصولات مجموعۀ خود را با قیمت ارزان تر از بازار عرضه می کنند و شما که قصد خرید عمده دارید می توانید از این فرصت بهره گیرید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()