فیلم استرچ یکی از کاربردی ترین نایلون هایی است که جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید نایلون استرچ به نحوی است که خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالایی دارد. کارخانجات تولید کننده متناسب با نوع اقلام، اقدام به خرید فیلم استرچ می نمایند تا به صورت دستی و یا مکانیزه محصولات کمپانی را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند.

اگر قصد سفارش اینترنتی خرید فیلم استرچ برای مجموعۀ خود را دارید، می توانید با واحد فروش فروشگاه ناب پلاستیک تماس بگیرید. این شرکت از جمله تولیدکنندگان معتبر در حوزۀ تولید لفاف های بسته بندی صنعتی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره پاسخگوی سفارشات اینترنتی مشتریان با تحویل فوری به آنان می باشد.

فاکتورهای مهم خرید فیلم استرچ

جهت خرید فیلم استرچ یا نایلون استرچ باید میزان ضخامت، کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده و ابعاد نایلون را در نظر داشته باشید چون تأثیر قابل توجهی بر روی دوام و همچنین قیمت نایلون خواهد داشت. عموماً شاهد فروش فیلم استرچ بسته بندی در ابعاد و ضخامت های مختلف به صورت رولی به واسطۀ شرکت های تولیدکننده در سطح کشور می باشم. کارخانجات متناسب با نوع اقلام و شیوۀ بسته بندی، اقدام به خرید پلاستیک استرچ مورد نیاز خود می کنند.

نایلون استرچ دارای ماهیت چسبندگی است و بدین وسیله می توان از نفوذ آب به داخل محصولات و همچنین انتقال آلودگی های محیطی به داخل کالاها جلوگیری نمود. استفاده از نایلون مناسب جهت بسته بندی اقلام، می توان آنها را برای مدت زمان طولانی حفظ نمود و کالاها را به صورت شکیل بسته بندی نمود. علاوه بر آنکه با خرید فیلم استرچ پالت بند می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از اقلام را بسته بندی و جابجا نمود.

اگر قصد سفارش خرید نایلون حبابدار و فیلم استرچ را به صورت عمده با قیمت ارزان دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه ناب پلاستیک تماس بگیرید.

 

 شرکت ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()