زغال لیمو یکی از از انواع ذغال موجود در بازار است که در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد. استقبال از خرید زغال لیمو به دلیل ویژگی های ظاهری و کیفیت بالای این محصول است. علاوه بر آنکه نحوۀ تولید این نوع زغال به راحتی انجام می پذیرد. در واقع تولید زغال با استفاده از یک فرآیند مشخص و دستگاه های کوره مخصوص صورت می گیرد.

چندین سال است که از فعالیت سالار سوز جنوب در حوزۀ فروش انواع زغال مانند فروش زغال لیمو در سطح کشور می گذرد. این مجموعه با استفاده از کادر پرسنل مجرب قادر به ارائه بهترین محصول ذغال در سطح بازار مصرف می باشد.

مزایای خرید زغال لیمو

زغال لیمو حاصل چوب درختان مرکب چون لیمو ترش و لیمو شیرین است. به دلیل وفور درختان مرکب، امروزه شاهد فروش زغال لیمو در دسته بندی های مختلف می باشیم. نوع زغالی که جهت آتش افروزی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش بسزایی بر روی کیفیت و ماندگاری شعله های آتش خواهد داشت. جهت روشن کردن قلیان نیاز به استفاده از ذغال است چون دسترسی عموم مردم به چوب خشک غیر ممکن است و خرید زغال لیمو به افراد کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاهی آتش مورد نیاز خود را تأمین کنند.

به طور کلی خرید زغال کبابی از نظر زمانی و هزینه برای افراد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع در مدت زمان کوتاهی می توانند آتش مورد نیاز خود را در داخل منقل و هر محیطی تهیه کنند. همچنین در مسافرت ها نیز با همراه داشتن زغال لیمو می توانید به سهولت آتش برپا کنید و از آتش تولید شده توسط این ذغال بهرۀ لازم را ببرید.

جهت اطلاع از قیمت زغال لیمو و وزن بسته بندی آنها می توانید با قسمت فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()