کفی تخت از سری کالاهای پرمخاطب و باکیفیتی است که فروشگاه آنلاین ویستا کالا در سایزهای استاندارد و سفارشی و در تمامی مدل های یک نفره، دونفره، کودک و نوجوان به همراه ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان این محصولات در سراسر کشور قرار می دهد. انواع کفی تخت را از نظر سبک طراحی و نوع متریال مصرفی می توان در گروه های انواع کفی تخت ساده و کفی تخت جکدار قرار داد، که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند، در گذشته از انواع کفی جکدار تنها برای تخت های تاشو استفاده می شد اما امروزه این محصولات به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، به سرعت مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. کفی تخت مناسب و استاندارد را در قالب های یک نفره و دونفره می توان در سایزهای استاندارد 120*200، 90*200، 140*200، 180*200 و 200*200  متناسب با نوع و ابعاد تختخواب انتخاب و خریداری نمود البته برخی مجموعه های معتبر و  تولیدی امکان خرید کفی تخت سفارشی را برای مشتریانشان فراهم کرده اند و این محصولات را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کنند.

قیمت خرید کفی تخت مانند خرید کفی تخت دونفره نیز با توجه به نوع و ابعاد، متریال مصرفی، کیفیت، سبک طراحی و غیره محاسبه و تعیین می شود به عنوان مثال قیمت کفی تخت دونفره جکدار در مقایسه با کفی های چوبی بالاتر است و البته دوام و ماندگاری آن ها نیز به مراتب بالاتر است.

پشتیبانی 24 ساعته سفارش مشتریان، ارسال مطمئن و فوری کالا با پست اکسپرس، امکان پرداخت در محل و پیک رایگان برای مشتریان تهرانی از جمله خدمات این مجموعه می باشد که آن را از دیگر واحدهای فروشگاهی متمایز می کند. متقاضیان خرید کفی تخت باکیفیت و استاندارد در انواع ساده و جکدار با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند محصولات خود را به راحتی انتخاب کرده و درصورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین انواع کفی تخت اقدام نمایند.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()