زغال مصری وارداتی از دیگر انواع زغال وارداتی است که توسط برخی از مراکز توزیع ذغال در داخل کشور تهیه می شود. زغال مصری از جمله ذغال هایی است که دارای کیفیت بالا برخوردار است و قادر به تولید حرارت بالا و یکدست، بدون ایجاد دود، گاز و بو و ایجاد کمترین میزان خاکستر می باشد. خیلی از افراد خواستار خرید زغال مصری وارداتی با بهترین قیمت می باشند.

سالار سوز جنوب به دلیل نوع فعالیت حرفه ای که در زمینۀ توزیع و پخش زغال در سطح کشور فراهم کرده است. هم اکنون توانسته در لیست محصولات، فروش زغال مصری وارداتی را داشته باشد.

مزایای خرید زغال مصری وارداتی

مصارف متعددی برای استفاده از زغال وجود دارد چون نسبت به گذشته عموم مردم به هیچ عنوان دسترسی به چوب خشک درختان ندارند و یا فضایی جهت روشن کردن آتش به صورت طبیعی ندارند. در نتیجه با خرید زغال، منقل و باربیکیو بتوانند آتش مورد نیاز خود را جهت پخت و پز و کباب فراهم کنند. رونق خرید و فروش زغال مصری وارداتی به دلیل کیفیت مرغوب این محصول می باشد. علاوه بر آنکه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد.

عموم مردم می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای کیفیت بالای زغال وارداتی مصری استفاده نمائید. زغال فشرده، زغال سفید، ذغال لیمو و ... از دیگر انواع ذغال موجود در بازار هستند که در کنار فروش زغال مصری وارداتی می توان مشاهده نمود. ذغال مصری به دلیل داشتن کیفیت عالی، سهم عمده ای نیاز بازار ذغال را به خود اختصاص داده است و یکی از جمله زغال های وارداتی مرغوب و محبوب در کشورمان می باشد.

اگر قصد خرید زغال سفید و زغال مصری وارداتی با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب و حجم اندک و یا زیاد می توانید با مجموعه سالار سوز جنوب در تماس باشید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()