زغال سفید از جمله انواع زغال موجود در بازار است که دارای یک سری ویژگی های ظاهری عمده است که می توان به رنگ سفید این نوع زغال اشاره نمود. برخی از مجموعه های داخلی و خارجی در حوزۀ تولید زغال های سفید فعالیت می کنند. به دنبال آن شاهد فروش زغال سفید به صورت فلّه و یا بسته بندی شده در سطح بازار می باشیم.

سالار سوز جنوب که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ توزیع انواع زغال در تهران آغاز نموده است، توانسته در لیست محصولات خود، فروش زغال سفید مرغوب را انجام دهد.

فروش زغال سفید با قیمت ارزان

امروزه شاهد مصرف فراوان ذغال برای مصارف مختلفی چون پخت و پز، پخت کباب و باربیکیو، شرکت های صنعتی جهت تولید حرارت مورد نیاز در کوره های صنعتی و دود مورد نیاز قلیان و تنباکو در سطح کشور می باشیم. بنابراین تولید زغال در سطح جهان یک نیاز محسوب می شود و در داخل کشور نیز شاهد عرضۀ انواع زغال سفید و مشکی در ابعاد و بسته بندی های مختلف می باشیم.

قیمت خرید زغال لیمو و زغال سفید به ابعاد، مرغوبیت چوب یا همان کیفیت زغال و وزن بسته بندی آن دارد. متناسب با موقعیت های مختلف می توانید مناسب ترین نوع ذغال با دوام را خریداری نموده و از آن استفاده نمائید.

با توجه به توسعۀ فضای اینترنت و نیاز عموم مردم به خدمات اینترنتی و غیر حضوری، در حال حاضر برخی از مجموعه های معتبر با راه اندازی وب سایت رسمی توانسته اند امکان خرید اینترنتی ذغال را برای مشتریان فراهم سازند.

اگر قصد خرید عمدۀ زغال سفید را دارید، می توانید جهت انتخاب مناسب ترین نوع زغال متناسب با نوع کاربری خود، از خدمات مشاورۀ رایگان سالار سوز جنوب استفاده نمائید. این مجموعۀ عرضه کنندۀ زغال های داخلی و خارجی در داخل کشور، امکان سفارش دهی اینترنتی را برای مشتریان در سرتاسر کشور بوجود آورده است.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()