موسسان کمپانی میشلن برادرانی بودند که در ابتدا تایر را برای دوچرخه طراحی کردند . در سال 1889 این کمپانی تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان لاستیک در جهان به شمار می رود .کمپانی میشلن دارای شرکت های بسیاری در کشور های فرانسه ، گرینوبیل ،کارولینای جنوبی و ایالت متحده آمریکا است . فروش لاستیک میشلن بسیار پر رونق بوده و مصرف کنندگان زیادی میشلن را برای خودروی خود انتخاب می کنند. اگر شما هم قصد خرید انواع لاستیک میشلن را دارید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه هم پا، می توانید لاستیک میشلن را در انواع اصلی خریدار کنید.

خرید لاستیک نیاز به دانستن نکاتی دارد تا بتوانید لاستیک را به صورت صحیح اتخاب کنید. هر یک از لاستیک ها دارای ضخامت، پهنا، سایز و مدل مختلفی می باشند و باید در خریدتان به این موارد اهمیت دهید ، توجه داشته باشید که باید لاستیک را متناسب با خودرو خود انجام دهید تا تعادل خودرو ایجاد شود همچنین امنیت خودرو بسیار مهم است که به واسطه ی خرید لاستیک میشلن مناسب می توانید این امنیت را ایجاد کنید.

خرید اینترنتی لاستیک میشلن

خرید اینترنتی لاستیک های میشلن توسط فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد. برخی از فروشندگان به صورت تخصصی در زمینه ی فروش لاستیک فعالیت دارند و لاستیک های اصل را با قیمت مناسب به فروش می رسانند که یکی از این مراکز تخصصی، فروشگاه هم پا است. فروشگاه هم پا فروشگاهی است که انواع لاستیک ها را در مجموعه ی خود به فروش می رساند و شما با اطمینان  خرید اینترنتی لاستیک خود را انجام خواهید داد زیرا این مرکز انواع محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت کالا به فروش می رساند. برای تهیه ی لاستیک های مورد نظرتان به سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()