بلور و کریستال از جمله وسایل آشپزخانه و تزئینی محسوب می شود. جهت ساخت بلور و کریستال نیاز به طراحی و ساخت قالب است. در واقع مواد اولیۀ مذاب شدۀ شیشه، داخل قالب قرار گرفته می شود و به روش های مختلف تولید می شوند. صنعت تولید بلور و کریستال در داخل کشور، رونق یافته است چون شرکت های صنعتی که در حوزۀ قالب سازی فعالیت می کنند، توانسته به کمک ماشین آلات و دستگاه های کاملاً پیشرفته و تخصصی، انواع قالب بلور و کریستال مدرن را متناسب با سفارش مشتریان تولید نموده و به فروش برسانند. شرکت صنعتی پارس بلور ، یکی از مجموعه های تخصصی است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ساخت انواع قالب بلور، شیشه و کریستال آغاز نموده است. این مجموعه با توجه به تسلطی که دارد، به روش های مختلفی فرآیند قالب سازی را انجام می دهد.

قالب سازی حرفه ای بلور و کریستال

امروزه بیش از گذشته به مقولۀ قالب سازی شیشه و بلور پرداخته می شود چون شرکت های تولیدی محصولات بلور و کریستال، تلاش می کنند، محصولات متنوع و شکیل را تولید کنند و به بازار مصرف عرضه نمایند. در همین راستا گروه های صنعتی قالب سازی بلور و کریستال، از پیشرفته ترین ماشین آلات برش cnc، پرینترهای سه بعدی، نرم افزارهای طراحی حرفه ای و غیره استفاده می کنند. بدین وسیله می توانید شاهد تنوع محصولات شیشه و بلور در سطح کشور باشید.

قیمت قالب سازی بلور و کریستال  به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به طرح، ابعاد بلور و روش قالب سازی آن اشاره نمود. قالب سازی پرس فشاری، قالب سازی پرس بادی و قالب سازی فوتی سه دسته بندی اصلی جهت ساخت قالب های بلور و کریستال به کار برده می شوند.

جهت سفارش انواع قالب بلور و کریستال با طرح های زیبا و جذاب می توانید با شرکت صنعتی پارس بلور مشورت کنید.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()