ساک دستی سوزنی از رایج ترین انواع ساک دستی است که شاهد کاربرد آن در سطح جهان می باشیم. تولید ساک دستی سوزنی از پارچه اسپان باند است که بدون تار و پود می باشد. پارچه های سوزنی به وسیلۀ حرارت و فشار به یکدیگر متصل می شوند و انواع ساک دستی پارچه ای را تولید می کنند. شاهد فروش ساک دستی سوزنی در طرح و رنگبندی های مختلف می باشیم.  

شرکت پارچینه با استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته قادر به تولید انواع نایلون و پارچه های سوزنی یا اسپان باند است. بدین ترتیب توانسته امکان تولید و چاپ ساکت دستی سوزنی را در رنگبندی های مختلف میسر سازد.

خرید ساک دستی سوزنی ارزان

استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای توانسته تغییرات قابل توجهی در جامعه ایجاد کند چون دوام زیادی دارد و بهترین جایگزین برای کیسه های نایلونی محسوب می شود. جهت خرید ساک دستی سوزنی ارزان می توانید به شرکت های تولید کنندۀ معتبر مراجعه نمائید. قیمت ساک دستی سوزنی به ابعاد، مدل و غیره بستگی دارد. بر اساس ابعاد کالاها، شاهد تولید و فروش کیسه سر جمع شو نان وون و ساک دستی سوزنی می باشیم. کاربرد عمده و سفارش ساک دستی های سوزنی جهت امور تبلیغات می باشد.

در لیست محصولاتی که جهت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شوند، شاهد سفارش ساک دستی های پارچه ای همراه با چاپ می باشند. در حال حاضر شرکت های تولیدکننده و عرضه کنندۀ پارچه های اسپان باند، امکانات خرید و چاپ انواع ساک دستی سوزنی ارزان را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است. بدین وسیله نسبت به بازار، با قیمت ارزان تری می توانید این محصولات را خریداری نمائید.

امروزه شرکت های تولید کننده با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته اند امکان سفارش اینترنتی محصولات را برای مشتریان فراهم سازند. در همین جهت شرکت پارچینه با راه اندازی وب سایت رسمی خود، توانسته به مشتریان خود، در اقصی نقاط کشور، امکان سفارش اینترنتی تولید و چاپ ساک دستی پارچه ای را با بهترین قیمت فراهم نماید.

 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()