قیمت میلگرد بر اساس شاخص های مختلفی چون نوع، سایز، حالت، برند و برحسب کیلوگرم مشخص می شود. میلگرد یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت و ساز محسوب می شود و در اندازه های متعددی به فروش می رسند. پایۀ اصلی صنعت ساختمان سازی را میلگرد تشکیل می دهد و جهت مقاوم سازی پایه های بتنی ساختمان می شود. بازار خرید و فروش میلگرد به دلیل نوسانات نرخ ارز، بی ثابت است و بدین ترتیب جهت اطلاع از آخرین  قیمت انواع میلگرد ، نیاز به تماس با کارشناسان فروش شرکت های عرضه کنندۀ فولاد است.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش محصولات فولادی در تهران خدمات رسانی می کند. همواره آمادۀ مشاوره به شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت میلگرد ، پیشنهاد می کنیم، با دفتر فروش مجموعه تماس بگیرید.

عوامل مؤثر بر قیمت خرید میلگرد

عوامل متعددی بر روی قیمت پروفیل و میلگرد تأثیرگذار است که می توان به قیمت ارز و مشخصات میلگرد اشاره نمود. به طور کلی قیمت میلگرد تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت مسکن خواهد داشت. متناسب با موقعیت های مختلف، انتخاب و خرید میلگرد صورت می گیرد. میلگرد آجدار از جمله پرفروش ترین انواع میلگرد است که در سایزهای مختلف به فروش می رسند و از استحکام بالای آن جهت تحمل و انتقال فشار استفاده می شود. کاربرد عمدۀ میلگرد در قسمت پایین نقطۀ ساختمان یعنی فوندانسیون تا قسمت های بالایی و ستون ها جهت شکل دادن به ساختمان به کار برده می شوند. قیمت آنلاین میلگرد را می توانید از طریق شرکت های عرضه کنندۀ محصولات فولادی جویا شد.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و فروش انواع میلگرد و سایر محصولات فولادی در تهران فعالیت دارد. جهت استعلام قیمت میلگرد بهتر است با مرکز فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.  

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 334
نمایش همه
علاقه مندی ها ()