قیمت تیرآهن به پارامترهای متعددی همچون سایز، وزن و طول شاخه، عمق تیرآهن و غیره بستگی دارد. تیرآهن کاربرد عمده ای در حوزۀ ساخت و ساز دارد. تولید تیرآهن استاندارد در ابعاد و طرح های مختلفی صورت می گیرد. بدین وسیله در موقعیت های مختلف، از آنها استفاده می شود.  قیمت انواع تیرآهن نسبت به یکدیگر متفاوت است و در ادامۀ متن به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران با تلاش فراوان توانسته با مدیریت حرفه ای، در حوزۀ تأمین و عرضۀ محصولات فولادی و آهن آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه دهد.

قیمت انواع تیرآهن

قیمت تیرآهن T، تیرآهن W، تیرآهن I و غیره هر کدام بر اساس نوع و ابعاد مشخص می شوند. جهت اطلاع از قیمت تیرآهن ، می توانید با مجموعه های عرضه کنندۀ تیرآهن تماس حاصل نمائید. تیرآهن IPE، تیرآهن INP، تیرآهن هاش یا H و تیرآهن لانه زنبوری به عنوان انواع تیرآهن موجود در بازار آهن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه متناسب با نیاز و کاربردی که برای آنها در نظر گرفته اید، انتخاب تیرآهن صورت می گیرد.

قیمت تیرآهن IPE یا تیراهن نیم پهن متغیر است چون در حال حاضر قیمت آهن آلات در بازار آهن متغیر است. تغییر قیمت ارز موجب بی ثباتی قیمت بازار شده است و بدین وسیله شاهد تغییرات قیمت انواع محصولات تیرآهن می باشیم.

کاربرد تیرآهن نیم پهن و سبک به دلیل داشتن ضخامت بال ها در ابتدا و انتهای آنها می باشد و مصارف عمده ای در صنایع مختلف دارند. تیرآهن بال پهن با عنوان تیرآهن هاش نیز معرفی می شود چون تشابه زیادی با حرف انگلیسی H دارد و طول بال های این نوع تیرآهن نسبت به تیرآهن هاش بیشتر است.

اندازه بال و ارتفاع تیرآهن نقش بسزایی بر کاربرد و همچنین قیمت تیرآهن خواهد داشت.

برای سفارش و اطلاع از آخرین  قیمت انواع آهن آلات می توانید نگاهی به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران داشته باشید.

 

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()