سختی گیر رزینی از دیگر دستگاه های لازم جهت طراحی سیستم تصفیه آب و همچنین اجرای تجهیزات تأسیسات می باشد. مقصود از کاربرد دستگاه سختی گیر رزینی، جهت از بین بردن سختی آب یا همان املاح ناخالص موجود در آب می باشد. توجه به این نکته ضرورت دارد چون املاح کلسیم و پتاسیم بیش از اندازه برای انسان مضر است و به همین جهت تلاش می کنند با طراحی دستگاه سختی گیر رزینی ، به روش های مختلفی املاح موجود در آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

شرکت اطلس آب، یکی از اولین شرکت های صنعتی است که به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و ساخت انواع دستگاه و تجهیزات تصفیه آب و تأسیسات ساختمانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

فاکتورهای مهم سفارش سختی گیر رزینی

جهت طراحی و ساخت سختی گیر رزینی ، عوامل متعددی چون حجم گذر آب از دستگاه، مقدار رزین موجود در دستگاه، آنیون یا کاتیونی بودن رزین و مدت زمان دورۀ شستشو و احیاء سیستم بستگی دارد. جهت سفارش سختی گیر رزینی می توانید با کارشناسان فنی اطلس آب تماس حاصل نمائید. نصب سختی گیر رزینی توانسته تحول بزرگی در صنایع مختلف بوجود آورده است و این مسئله بر روی کیفیت آب تأثیر می گذارد.

پروسۀ تصفیه آب و فاضلاب طی چندین مرحله انجام می گیرد و هر کدام از مراحل بر اساس حجم آب و نوع املاح ناخالص موجود در آب پیاده سازی می شود. در حالت کلی، هنگام استفاده از سختی گیر رزینی، میزان حجم رزین مورد نیاز برای دستگاه تخمین زده می شود. رزین کاتیونی ضعیف و قوی و رزین آنیونی ضعیف و قوی از دسته بندی های اصلی انواع رزین سختی گیر و تبادل کنندۀ یونی محسوب می شوند.

شرکت اطلس آب از جمله شرکت های معتبر در عرصۀ طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم های تصفیه آب صنعتی و خانگی با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()