درباره طراحی نما از شرکت معماری هیرادانا:

در خصوص بحث طراحی نما های مختلف باید گفت که این موضوع به فاکتورهای مهمی بستگی دارد. در واقع مانند لباس آدمی می باشد زیرا نمای بیرونی یک ساختمان است. همانطور لباس هر فرد گویای بخشی از اطلاعات فردی او می باشد مطمئناً طراحی نما ساختمان نیز  به راحتی می تواند  اطلاعاتی مانند:

-مصالح استفاده شده در سازه

- ساختار سازه

- سبک طراحی

و خلاقیت طراحی را به افراد بیرون ساختمان انتقال دهد. در واقع طراحی های نما مصداق بارز هویت و شخصیت ساختمان می باشد، بنابراین این موضوع از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است. عموماً در طراحی نمای ساختمان ها نوع کاربری سازه دخیل است. مثلاً سازه هایی که کاربری تفریحی، اداری، تجاری و غیر دارند بی تردید طراحی نما آنها متفاوت می باشد. نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که طراحی های نمای یک سازه مطمئناً بافته محل و شهر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل حتماً باید ضوابط خاص شهرداری در آن ها لحاظ شود.

شرکت معماری هیرادانا - مدل های گوناگون طراحی نمای سازه:

تا این قسمت از مقاله اهمیت طراحی نمای ساختمان کاملاً آشکار شده است، از این پس در خصوص سبک های طراحی نما در ساختمان ها صحبت می کنیم. این سبک ها عبارت است از:

- طراحی نمای کلاسیک ساختمان:

یکی از سبک های بسیار معروف و محبوب در  شرکت معماری  ساختمان نمای کلاسیک می باشد. در نظر داشته باشید که عموماً در کشور ما اجازه ساخت این بنا ها وجود ندارد و نمی توان آنها را در محله ها و مناطق خاص ساخت. در نظر داشته باشید که این نوع سازه ها از جزئیات فراوانی برخوردار می باشند، این نما ها در واقع جزو محبوب ترین نما ها برای کارفرما ها هستند. البته در نظر داشته باشید که هزینه این نما برای سازه ها بسیار زیاد است و همینطور جزئیاتی ک این سبک دارد در نمای ساختمان می تواند جلوه های چشمگیری ساختمان و سازه ایجاد نماید.

- طراحی نمای مدرن ساختمان:

این سبک از نمای ساختمان در واقع جزو پرطرفدار ترین نوع سبک ها می باشد، البته باید قبل از اعمال طراحی نمای مدرن به نوع کاربری ساختمان دقت کرد. یک پارامتر دیگر نیز در انتخاب این نوع سبک وجود دارد و آن هم بودجه کارفرما، سلیقه کارفرما و همچنین نوع پروژه می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620 

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()