فیلتر شنی یکی از دستگاه های ضروری است که در پروسۀ سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب به کار برده می شوند. در حال حاضر، توسط شرکت های سازندۀ پکیج های تصفیه، انواع فیلتر شنی با مشخصات فنی متفاوت ساخته می شوند و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد  فیلتر شنی ، جهت حذف ذرات فیزیکی معلق در آب، بوی نامطبوع، کدورت و طمع بد آب می باشد. بدین وسیله با استفاده از فیلتراسیون، تلاش می کنند یک مرحله به تصفیه آب نزدیک شوند.  

در حال حاضر برخی از شرکت ها با بررسی تمام جوانب کاری و نیاز بازار، تلاش نموده اند تا بتوانند نقش بسزایی بر رشد و توسعۀ صنعت داشته باشند و شرکت اطلس آب نیز با این هدف، توانسته موفق به طراحی و ساخت تجهیزات سیستم تصفیۀ آب و فاضلاب گردند.

ویژگی های انواع فیلتر شنی

هر کدام از انواع فیلتر شنی که ساخته شده اند، متناسب با سیستم های مختلف تصفیه آب و فاضلاب خانگی، صنعتی و کشاورزی صورت گرفته اند. بدین وسیله به سهولت نمی توان گفت، قیمت فیلتر شنی و  نازل فیلتر شنی چقدر تخمین زده می شود چون به عوامل مختلفی بستگی دارد. با بررسی مهندسین آب و فاضلاب که تخصص طراحی و تأسیس سیستم های تصفیه آب دارند، نوع فیلتر شنی، ظرفیت و محل قرارگیری آنها را به طور دقیق مشخص می کنند.

فیلتر شنی FRP یکی از رایج ترین دستگاه های فیلتراسیون هستند که کاربرد آن را می توان در راه اندازی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، صنایع کشاورزی، صنایع شیلات و مواردی از این قبیل مشاهده نمود. پروسۀ عملکرد فیلتر شنی فلزی با فیلتر شنی FRP متفاوت است و بر اساس پارامترهای متعددی مشخص می شوند.

جهت سفارش طراحی و ساخت سیستم تصفیه آب و نصب دستگاه های فیلتر شنی می توانید از تخصص شرکت اطلس آب با نازل ترین قیمت استفاده نمائید.

 

 شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()