دستگاه تصفیه آب صنعتی نقش مهمی در پروسۀ شیرین کنندگی آب جهت مصارف خانگی و صنعتی دارد. مجموعه های مختلف متناسب با حجم مصرفی، سفارش خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی را می دهند. پارامترهای متعددی در طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی دخیل است و شرکت های سازندۀ پکیج تصفیه آب با بررسی عوامل مختلف و محاسبات کامل، می توانند کلیۀ مراحل تصفیه آب را به صورت کاملاً تکنیکی انجام دهند.

شرکت اطلس آب دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ طراحی و ساخت تجهیزات و دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب در مصارف صنعتی، خانگی، شیلات، کشاورزی و غیره می باشد.

هزینۀ ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش های مختلف اجرای آن بستگی دارد. به سهولت نمی توان قیمت دقیق طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب را مشخص نمود و نیاز به بررسی جوانب مختلف کار است. به عبارتی عواملی چون آنالیز آب خام ورودی، برند و نوع تجهیزات و اقلامی که در ساخت دستگاه تصفیه آب به کار برده می شوند، در کنار TDS آب خروجی مصرفی بر روی تعیین قیمت نهایی ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی تأثیرگذار می باشند.

هنگام ساخت دستگاه ها تصفیه آب ، پارامترهای متعددی در نظر گرفته می شود و رعایت هر کدام از موارد استاندارد، می تواند تأثیرات قابل توجهی بر پروسۀ شیرین کنندگی آب خواهد داشت.

مراحل ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی با یکدیگر یکسان در نظر گرفته می شود و ممکن است تنها تفاوت های جزئی در محاسبات، ظرفیت هر یک از تجهیزات و مقاومت آنها وجود داشته باشد. به طور کلی دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی دارای حجم تولید کمتری نسبت به مدل صنعتی هستند و معمولاً حجم تولیدی چنین دستگاه هایی زیر 3 هزار لیتر در شبانه روز است و شاهد کاربرد آنها در صنایع کوچک و همچنین محیط های آشپزخانه در ابعاد کوچک می باشیم. 

جهت سفارش هر گونه دستگاه های تصفیه آب و ممبران تصفیه آب صنعتی ، می توانید با مهندسین شرکت اطلس آب مشورت نمائید.

 

شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()