نایلون حبابدار یا بابل رپ از سری محصولات پلیمری است که می توان بسته به نیاز خود آن ذها را به صورت فله ای و یا رولی از مجموعه های معتبر عرضه کننده محصولات بسته بندی و پلاستیکی با قیمت مناسب خریداری کرد. از مهمترین کاربرد نایلون حبابدار می توان به بسته بندی انواع محصولات چوبی و لاکچری، بسته بندی لوازم خانگی، بسته بندی محصولات حساس الکترونیکی، ضربه گیری ظرف شیشه ای و کریستالی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، این محصولات بسته به تعداد لایه ها و تراکم حباب ها از ضریب ایمنی بالایی برخوردار هستند و همواره مورد توجه صنایع نام برده بوده اند. بهترین راه  خرید نایلون حبابدار باکیفیت و بادوام مراجعه به فروشگاه های معتبر و آنلاین عرضه این محصولات باکیفیت پلیمری نظیر مجموعه تولیدی و معتبر دریا پلاستیک است، تا بتوان با حذف هزینه های جانبی و واسطه های این بازار،  انواع نایلون حبابدار را به قیمت نمایندگی از سراسر کشور خریداری کرد.

فروش نایلون حبابدار ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی دریا پلاستیک از جمله مراکز معتبر فروش نایلون استرچ و نایلون حبابدار ارزان قیمت و باکیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه است، که محصولات تولیدی این واحد معتبر را به صورت آنلاین در بازارهای داخلی با تضمین کیفیت و اصالت کالا عرضه و در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارسال فوری کالا، تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی، تضمین کیفیت، قیمت مناسب و دوام و ماندگاری بسیار بالا از مهمترین مشخصه های انواع محصولات این واحد صنعتی است، که کماکان مشتریان وفادار و صنایع تولیدی به آن واقف هستند.

خرید نایلون حبابدار باکیفیت و ارزان در ابعاد سفارشی و استاندارد با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز و یا تماس با واحد بازرگانی آن می توانند  سفارشات خود را ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور همراه با تمامی تعهدات شرکتی تحویل بگیرند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()