شرکت معماری هیرادانا - طراحی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی:

برای طراحی کردن این فضا می توان از مدل‌ های مختلف رنگ استفاده نمود. رنگ های طلایی، کرم، قهوه ای و غیره جزو رنگ های کلاسیک و گرم می باشند. در خصوص استفاده از مبلمان در فضای پذیرایی می توان از پارچه های طرح دار با روکش های خاص و همچنین مبلمان سلطنتی استفاده نمود. در نظر داشته باشید که برای دیزاین اتاق می توانید از تابلو های فاخر و زیبا که عموماً نقاشی شده اند استفاده نمایید. همچنین از تابلو فرش، آباژور های برنز، مجسمه های سنگی و گچی و مدل های مختلف آلات موسیقی نیز می توان استفاده نمود. یکی از مهمترین فاکتور های طراحی پذیرایی دکوراسیون کلاسیک استفاده از فرش است. در واقع فرش شکوه و عظمت خاصی را به سالن پذیرایی خواهد داد و کاملاً منطبق با اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشد. از فرش هایی باید استفاده شود که نقشه پرکارتر و بافت ریز دارند. عموماً فرش های ماشینی و مدرن آنچنان مطلوب برای سبک دکوراسیون کلاسیک نیستند.

شرکت معماری هیرادانا - طراحی آشپزخانه دکوراسیون کلاسیک:

طراحی آشپزخانه دکوراسیون کلاسیک در طراحی داخلی باید به صورت ویژه و خاص انجام می شود، چنانچه این طراحی با اصالت و استاندارد های خاص سبک کلاسیک انجام شود مطمئناً وقار، شکوه و شکیل بودن را به این فضا القا خواهد نمود. اما نمی توان از رنگ های تیره مانند قهوه ای، خاکستری و مشکی و همچنین رنگ های روشن مانند طوسی، کرم و سفید برای آشپزخانه استفاده نمود.

رایج ترین موضوع در خصوص سبک دکوراسیون کلاسیک در آشپزخانه ها بهره گرفتن از کابینت های چوبی لوکس و شکیل است. چنانچه این کابینت های چوبی دارای منبت کاری و یا کنده کاری بر روی درب باشند مطمئناً اصالت سبک‌ کلاسیک را حفظ خواهند کرد. طرح های برجسته بر روی درب این کابینت های چوبی نیز می‌ تواند به وقار سبک کلاسیک بیافزاید. آشپزخانه های سبک کلاسیک مانند یک اثر هنری می باشد بنابراین در طراحی آن باید نهایت دقت را به عمل آورد تا این فضا با سبک کلاسیک هارمونی کاملی داشته باشد و به محض ورود به آن این حس را جذب نمود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09143497375 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()