برش لیزر حاصل پیشرفت تکنولوژی است و هم اکنون شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر با مشخصات فنی مختلف می باشیم. در گذشته برای انجام پروسۀ برش ورق های فولادی زمان زیاد و هزینه های زیادی بابت استخدام نیروی انسانی متعددی صرف می شد و در نهایت نیز برش ورق ها به درستی و تمیزی صورت نمی گرفت. لیکن در حال حاضر با ورود دستگاه های برش لیزر فلزات ، توانسته اند تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کنند چون این گونه دستگاه ها به صورت کاملاً تخصصی ساخته شده اند و قادر به برش پیچیده ترین طرح ها بر روی ورق های فولادی می باشند.

چندین سال از ورود برش لیزر نیک به عرصۀ ارائه خدمات برش لبزر و حکاکی فلزات در تهران می گذرد و هم اکنون قادر به ارائه هر گونه خدمات در سطح کشور می باشد.

مرکز خدمات برش لیزر

با ورودی تکنولوژی دستگاه های برش لیزر فلزات و غیر فلزات در داخل کشور، توانسته تحولی بزرگ در صنایع مختلف بوجود آورد. در نتیجۀ آن می توانید شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر باشید که توانسته اند تحولی بزرگ در سرعت بخشیدن به پروسۀ تولید محصولات گردد. صنایع مختلف چون صنعت خودروسازی، صنعت تولید دستگاه های صنعتی، صنعت ساخت لوازم خانگی، تولید تجهیزات و لوازم دکوراتیو و ... به میزان قابل توجهی از مزایای تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه هی برش لیزر استفاده می کنند.

در نتیجۀ آن می توانید شاهد کاربرد گستردۀ دستگاه های برش لیزر جهت برش ورق های فلزاتی چون آلومینیوم، برنج، استیل، مس، آهن و غیره باشید. البته به کمک دستگاه های برش لیزر غیر فلزات نیز می توان مواد مختلفی چون ام دی اف، ورق های پلکسی گلاس، پارچه، چرم و غیره را برش داده و حکاکی نمود.

اگر قصد دریافت خدمات برش لیزر و حکاکی بر روی ورق های فولادی مانند خدمات برش لیزر آلومینیوم را دارید، می توانید از خدمات پیشرفتۀ برش لیزر نیک استفاده نمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 406
نمایش همه
علاقه مندی ها ()