برش لیزر استیل توسط دستگاه های کاملاً پیشرفتۀ برش لیزر فلزات صورت می گیرد. این گونه دستگاه ها به صورت کاملاً حرفه ای، امکان برش ورق فلزات را فراهم می سازند. با توجه به گران بودن و اشغال نمودن فضای زیاد، عموم کمپانی ها و مجموعه های کوچک قادر به خرید دستگاه های برش لیزر استیل نمی باشند. بدین وسیله از خدمات شرکت های بزرگ که به صورت تخصصی در زمینۀ برش لیزر فلزات فعالیت می کنند، می توانند خدمات برش لیزر استیل  و حکاکی پیچیده ترین طرح ها را متناسب با نیاز خود داشته باشند.

برش لیزر نیک، از ابتدا با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر توانسته اند تحول بزرگی در صنایع مختلف ایجاد کنند. در واقع این مجموعه همواره آمادۀ پاسخگویی به نیاز صنعت گران جهت ارائه خدمات انواع برش لیزر استیل و دیگر فلزات رایج در سطح جهان می باشند.

مزایای استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل

به طور کلی، صنایع مختلف برای تولید یک کالای فلزی نیاز به فرآیند برش ورق فولادی دارند. در این صورت استفاده از دستگاه های برش لیزر استیل می تواند در مدت زمان کوتاهی، تعداد ورق های استیل را با ضخامت اندک و یا زیاد به صورت کاملاً منظم برش دهد. با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر استیل، امکان حکاکی و برش انواع طرح ساده و پیچیده بر روی ورق های استیل میسر است.

امروزه با بهره گیری از دستگاه های برش لیزر استیل، توانسته به فرآیند تولید محصولات فولادی در صنایع مختلفی چون صنعت خودروسازی، صنعت تولید لوازم خانگی، تجهیزات دکوراسیون داخلی، لوازم دکوراتیو، ساخت دستگاه و ابزارآلات پزشکی و غیره کمک کند.

قیمت  خدمات برش لیزر برنج و برش لیزر استیل به فاکتورهای متعددی چون طرح برش، ضخامت ورق استیل و تعداد آنها اشاره نمود.

جهت استعلام هزینۀ انواع برش لیزر استیل می توانید با کارشناسان فنی برش لیزر نیک تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()