نایلون حبابدار یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک بسته بندی در صنایع مختلف محسوب می‌شود. مهمترین موضوعی که در رابطه با حفظ و نگهداری کلیه کالاها وجود دارد، انتخاب مناسب ترین پوشش، به عنوان بسته بندی اقلام است. انواع نایلون بسته بندی چون پلاستیک حبابدار، شیرینگ، استرچ، عریض و غیره تولید شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند. البته هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری خاص می باشند. با استفاده از چنین وسایلی می توان در مدت زمان کوتاه کالاهای مختلف را بسته بندی کرد. در این صورت شرکت های مختلف جهت سالم نگه داشتن برخی از اقلام ، از مزایای خرید نایلون حبابدار  استفاده می نمایند.

شرکت ناب پلاستیک دارای سابقه طولانی در حوزه تولید و عرضه انواع پلاستیک حبابدار، شیرینگ، فیلم استرچ و غیره می باشند. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، نایلون های مختلفی را تولید نموده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شوند.

سفارش اینترنتی نایلون حبابدار

امروزه صنایع مختلف بر مبنای نوع کالاهایی که تولید نموده اند، توانسته‌اند با قیمت ارزان کیفیت آنها را حفظ نمایند. در همین راستا، شاهد فروش انواع نایلون حبابدار ، استرچ و غیره جهت بسته بندی کالاهای مختلف می باشیم. کاربرد گسترده پلاستیک را می توان برای بسته بندی محصولات صنعتی و غیر صنعتی مشاهده نمود. توجه به موضوعات مهم این چنینی ضرورت دارد چون با استفاده از نایلون مناسب، می توان کالاها را حین حمل و نقل سالم نگه داشت. به همین دلیل شاهد کاربرد گسترده نایلون حبابدار ضربه گیر برای بسته بندی اسباب و لوازم خانگی، هنگام اسباب کشی منزل می باشیم.

شرکت های تولید کننده نایلون با راه اندازی وب سایت مجموعه خود، امکان سفارش گیری اینترنتی خرید فیلم استرچ و نایلون حبابدار ضربه گیر را برای مشتریان فراهم می سازد.

شرکت ناب پلاستیک یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزه تولید نایلون های بسته بندی صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره آماده پاسخگویی به سفارشات مشتریان به صورت اینترنتی و تلفنی با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

 

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()