قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید به ابعاد و سطح کیفیت بدنۀ سینک بستگی دارد. سینک از مهمترین وسایل آزمایشگاهی محسوب می شود چون جهت شستشوی لوازم آزمایشگاهی از این وسیله استفاده می شود. با توجه به اینکه از مواد اسیدی و شیمیایی در محیط آزمایشگاه استفاده می شود، در همین راستا نصب سینک ضد اسید صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید و یا بودجۀ اختصاصی مجموعۀ خود، با مناسب ترین قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید را برای محیط آزمایشگاهی خود، تهیه کنید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ تأمین و فروش انواع وسایل آزمایشگاهی در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه در لیست محصولات آزمایشگاهی، توانسته اند امکان خرید انواع سینک آزمایشگاهی را با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم نموده اند.

قیمت انواع سینک آزمایشگاهی ضد اسید

جهت اطلاع از قیمت انواع سینک آزمایشگاهی ضد اسید، می توانید از طریق مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی استعلام کنید. انتخاب سینک با کیفیت در محیط آزمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است چون ممکن است صدمات جانی و مالی برای مجموعه داشته باشد چون انواع مواد شیمیایی اسیدی در محیط آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود و نیاز به خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید با کیفیت بالا می باشد.

تنوع قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید به جنس سینک بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت سینک استیل آزمایشگاهی ضد اسید متفاوت از قیمت سینک سرامیکی آزمایشگاهی ضد اسید می باشد. علاوه بر آنکه ابعاد سینک نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی قیمت سینک های آزمایشگاهی خواهد داشت.

توجه داشته باشید، متناسب با نوع مواد شیمیایی که در محیط آزمایشگاهی مجموعۀ خود مورد استفاده قرار می گیرد، پیشنهاد می کنیم، سینک های مورد نیاز محیط آزمایشگاه را تهیه کنید.

جهت سفارش سینک آزمایشگاهی ضد اسید با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید به موارد متعددی بستگی دارد و در این مقاله قصد داریم به این نکات مهم بپردازیم. سپس متناسب با نیاز مجموعه، بتوانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا سینک مورد نیاز مجموعۀ خود را تهیه کنید. توجه به این نکات مهم، به شما کمک می کند که بتوانید با قیمت ارزان سینک آزمایشگاهی ضد اسید را به صورت کاملاً تضمین شده خریداری کنید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر بیش از یک دهه است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را تهران تأسیس نموده است. طی سال ها فعالیت متوالی، توانسته اند انواع وسایل آزمایشگاهی و پزشکی را به فروش برسانند. اگر قصد خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید با قیمت ارزان دارید، می توانید با شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس حاصل فرمائید.

قیمت سینک های آزمایشگاهی ضد اسید

قیمت سینک های آزمایشگاهی ضد اسید بر اساس جنس و ابعاد آنها مشخص می شود. به طور کلی فروش سینک آزمایشگاهی ضد اسید در چند دسته بندی اصلی چون سینک پلیمری آزمایشگاهی، سینک استیل آزمایشگاهی، سینک سرامیکی آزمایشگاهی و سینک پلی پروپیلن آزمایشگاهی صورت می گیرد. این مسئله ارتباط مستقیم با نوع مواد شیمیایی که در محیط آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه سانتریفیوژ به سایت مراجعه فرمایید. 

به عنوان مثال در محیط های آزمایشگاهی که از مواد شیمیایی هیدرفلوئوریک اسید استفاده می شود، پیشنهاد ما، خرید سینک های پلی پروپیلن آزمایشگاهی ضد اسید است چون مقاومت بالایی نسبت به خورندگی و اکسیداسیون دارد و دارای طول عمر بیشتری است. با این تفاسیر ممکن است قیمت سینک پلی پروپیلن آزمایشگاهی ضد اسید متفاوت از دیگر سینک های آزمایشگاهی باشد.

داشتن وزن سبک، استحکام در برابر خاصیت اسیدی و باز، کیفیت بالا، قیمت و ابعاد از موارد مهمی هستند که هنگام خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید مورد توجه قرار گرفته شوند.

قیمت سینک های آزمایشگاهی ضد اسید به ابعاد سینک بستگی دارد و فروش سینک های کوچک در ابعاد 15*30، سینک متوسط 45*45 و سینک های بزرگ در سایز 45*60 صورت می گیرد.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()