مرکز فروش اینترنتی لوازم آزمایشگاهی

جهت خرید انواع وسایل مورد نیاز محیط آزمایشگاه، می توانید به مرکز فروش اینترنتی لوازم آزمایشگاهی مراجعه کنید. در این صورت به سهولت می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را پس از مقایسۀ کیفیت و قیمت خریداری کنید. تنوع لوازم و وسایلی که جهت محیط آزمایشگاهی به کار برده می شوند، بسیار است و فردی که قصد تهیۀ این اقلام را دارند، ممکن است به سختی بتوانند آنها را تهیه کنند. مراجعه به مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی ، فرد راحت تر می تواند نگاهی اجمالی به کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی موجود در فروشگاه داشته باشد. سپس مناسب ترین وسایل را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری می کنند.

مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی به عنوان عرضه کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده اند. احداث محیط آزمایشگاهی در حوزۀ پزشکی، تولید مواد شیمیایی، بیولوژیکی و غیره صورت می گیرد. بدین ترتیب جهت انجام انواع آزمایشات، نیاز به استفاده از وسایل و دستگاه های آزمایشگاهی است، که می توان با مراجعه به معتبرترین مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی، آنها را تأمین نمود.

عموماً مرکز فروش و پخش لوازم آزمایشگاهی، قادر به تأمین اکثر مواد اولیه، کیت های آزمایشگاهی و همچنین کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی اعم از شیشه آلات، ابزارآلات و دستگاه های آزمایشگاهی با قیمت مناسب می باشند. در این صورت شما خریدار گرامی به سهولت می توانید لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با برندهای معتبر داخلی و خارجی به همراه ضمانت نامه خریداری کنید.فروشگاه آزمایشگاهی علمینو یکی از مراکز معتبر فروش لوازم آزمایشگاهی در تهران است. در این مجموعه می توان کلیۀ مواد شیمیایی، انواع سمپلر و دیسپنسر، هات پلیت و شوف بالن، سانتریفیوژ آزمایشگاهی، لوازم پلاستیکی و سرامیکی مورد نیاز محیط های آزمایشگاهی را خریداری نمود.

جهت خرید انواع تجهیزات آزمایشگاهی اصل با قیمت مناسب می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه آزمایشگاهی علمینو داشته باشید. مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی ، بهترین مکان جهت تأمین وسایل و مواد اولیۀ آزمایشگاهی است. به عبارتی افرادی که قصد راه اندازی محیط آزمایشگاهی و یا در حوزۀ تأمین وسایل آزمایشگاهی فعالیت دارند، می توانند با مراجعه به مرکز فروش لوازم آزمایشگاهی پیشرفته، کلیۀ تجهیزات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تأمین کنند.

فروشگاه آزمایشگاهی علمینو یکی از مراکز معتبر فروش انواع لوازم آزمایشگاهی در تهران تأسیس شده است و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند، کلیۀ تجهیزات آزمایشگاهی را تأمین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

مرکز فروش آنلاین لوازم آزمایشگاهی

چند سال اخیر، عموم مردم از خدمات فروش اینترنتی استقبال فراوانی نموده اند. این مسئله موجب شده تا مجموعه های تأمین کننده و پخش کنندۀ تجهیزات آزمایشگاهی با راه اندازی مرکز فروش آنلاین لوازم آزمایشگاهی، امکان خرید آنلاین و اینترنتی محصولات آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم نموده اند.

در این صورت افرادی که قصد تأسیس مراکز آزمایشگاهی پزشکی، پتروشیمی، محیط زیستی و غیره را دارند، می توانند با مراجعه به مرکز فروش تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، تجهیزات و مواد اولیۀ مورد نیاز آزمایشگاه را به سهولت تأمین نمایند.

شیشه آلات، لوازم عمومی آزمایشگاهی، لوازم پلاستیکی، لوازم سرامیکی، لوازم فلزی، مواد شیمیایی، مواد زیستی، کیت های مصرفی آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی و ... از دسته بندی های تجهیزات مورد نیاز محیط آزمایشگاهی است که امکان تهیه و خرید آنها با برندهای ایرانی و خارجی توسط مجهزترین مرکز خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی میسر است.

بدین ترتیب خریدار، پس از مقایسۀ محصولات از نظر قیمت و مشخصات فنی دستگاه ها، به سهولت می توانند در هر موقعیت مکانی، وسایل مورد نیاز خود را از طریق مرکز فروش اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، به صورت کاملاً تضمین شده و قابل پیگیری تهیه کنند.

در همین راستا، فروشگاه آزمایشگاهی علمینو با راه اندازی وب سایت رسمی مجموعۀ خود، توانسته اند امکان خرید اینترنتی و آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم سازند.

 

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 565
نمایش همه
علاقه مندی ها ()