نقش دیوار پوش در دیزاین داخلی ساختمان بسیار مهم بوده و افراد از می توانند از انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری بهره گیرند. انواع طرح هایی که می تواند تاثیر بسیار زیادی را زیبایی محیط دکوراسیون ایجاد کند و بسیار چشمگیر باشد.

دیوارپوش موجود در بازار عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی در سطح جهان می باشد. چاپ پوستر دیواری با استفاده از ماشین آلاتی انجام می گیرد که بروز بوده و از چاپ دیجیتال برخوردار است. فروش پوستر دیواری برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک انجام می گیرد. به همین دلیل است که جهت چاپ پوستر و کاغذ دیواری از سبک های مختلفی بهره گرفته می شود.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های معتبر در حوزۀ تهیه و توزیع محصولات دکوراسیون داخلی همچون پوستر دیواری، کاغذ دیواری و غیره فعالیت خود را آغاز نموده است و لذا جهت رشد مجموعۀ خود، توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید اینترنتی پوستر دیواری و دیگر محصولات فروشگاه را به صورت کاملاً تضمین شده فراهم کرده است. برای خرید تابلو به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری سفارشی

پوستر ها یکی از زیبا ترین دیوار پوش هایی هستند که بسیار متنوع بوده و به همین جهت استقبال بسیار زیادی از آنها می شود. امروزه مشاغل مختلف پوستر دیواری ها را متناسب با نیاز خود سفارش می دهند و محل کار خود را با استفاده از پوستر ها و کاغذ دیواری زیبا می نمایند. با سفارش چاپ پوستر دیواری می توانید دکوراسیون خود را از گذشته زیبا تر نمایید و به عبارتی به صورت کاملاً انحصاری تزئین نمائید. برخی از مراکز فروش و پخش پوستر دیواری ، خدمات چاپ پوستر دیواری سفارشی را به مشتریان خود ارائه می دهند. بدین ترتیب افراد با دادن طرح مورد نظرشان به فروشندگان، به سهولت می توانند پوستر دیواری اختصاصی خود را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند. از مزایای خرید پوستر دیواری سفارشی، این است که محصول دیوارپوش شما اختصاصی بوده و تنها یک نمونه از آن چاپ شده است.

فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()