اتوبار نوع از خدماتی است که مرتبط با حوزۀ حمل و نقل می باشد. به عبارتی راه اندازی خدمات اتوبار و باربری موجب گردیده تا افراد راحت تر بتوانند کارهای مرتبط با امور حمل و نقل اسباب و اثاثیه را مواقعیت های مختلف انجام دهند. امروزه با تدابیری که برخی از مراکز اتوبار با استخدام کارگران مجرب و آموزش دیده به همراه تأمین وسایل نقلیۀ باری مطمئن قادر به ارائه هر گونه خدمات اتوبار درون شهری و برون شهری با تعرفۀ مشخص و به صورت مطمئن می باشند. البته باید پیش از درخواست خدمات از مجموعه های اتوبار و حمل و نقل، پیشنهاد می کنیم از سطح خدمات و اعتبار مجموعه اطمینان حاصل نمائید.

اتوبار آزادی چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ حمل و نقل اثاثیه و اتوبار در تهران آغاز نموده است. این مجموعه با استفاده از کارگران توانمند و آموزش دیده و ماشین آلات باری چون وانت، نیسان، خاور، کامیون و غیره قادر به ارائه خدمات اتوبار در کوتاه ترین زمان و قیمت مناسب می باشند.

مزایای دریافت انواع خدمات اتوبار

همانطور که می دانید افراد متناسب با محل سکونت و یا نقل مکان که قصد انجام آن را دارند، خواستار دریافت خدمات اتوبار درون شهری و یا اتوبار برون شهری می باشند. البته هر کدام از آنها ممکن است تعرفه های مخصوص داشته و در نهایت بر روی قیمت اتوبار تأثیرگذار باشد.

جهت اطمینان از نوع خدماتی که دریافت می کنید، نسبت به آدرس و مدت زمان فعالیت مجموعه مطمئن گردید. با توجه به اینکه جابجایی وسایل سنگین نیاز به افراد توانمند با قدرت جسمانی بالا دارند، تا بدون اینکه صدماتی به کالاها وارد شود، بتوانند به سهولت آنها را جابجا نمایند. همچنین در برخی از مواقع نیاز به دریافت خدمات بسته بندی اصولی وسایل است، تا صدماتی به وسایل شکستنی وارد نگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ باربری و اتوبار و نحوۀ دریافت خدمات باربری می توانید با دفتر مرکزی اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()