سی تی اسکن دندان مهمترین روش جهت تشخیص بیماری های فک، دهان و دندان می باشد. با توجه به اینکه ناحیۀ فک و صورت دارای بافت نرم و سخت است و دندانپزشک با مشاهدۀ چشمی نمی تواند ناحیۀ پوسیدگی داخلی و اطراف دندان را تشخیص دهد و اینکه اکثر مشکلات در ناحیۀ دندان مرتبط به بافت داخلی دهان می باشد. در همین راستا توسط برخی از مراکز تخصصی رادیولوژی به صورت اختصاصی خدمات سی تی اسکن دندان به مراجعه کنندگان ارائه داده می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز با همین هدف، فعالیت خود را راه اندازی نموده است. با تهیۀ دستگاه و تجهیزات پیشرفته رادیولوژی و CTSCAN دندان توانسته اند امکان تصویربرداری دو بعدی و سه بعدی از دندان را برای بیماران فراهم نمایند.

ارائه کلیۀ خدمات سی تی اسکن دندان

استفاده از امکانات پیشرفته در حوزۀ تصویربرداری دندان توانسته تشخیص بسیار از مشکلات مرتبط با ناحیۀ فک و صورت را امکان پذیر سازد.

معمولاً دندانپزشک با مشاهدۀ برخی از علائم به بیمار پیشنهاد انجام سی تی اسکن دندان را به روش های مختلف می دهد. عفونت دندان، خونریزی لثه، باز شدن زخم، احساس درد در نواحی مختلف دهان و دندان، مشاهدۀ عدم ثبات وضعیت ایمپلنت، تجاوز ناخواسته ایمپلنت به نواحی سینوس و یا حفره بینی، مشاهدۀ اختلالات حسی عصبی دندان و دیگر نواحی فک، مشاهدۀ آمفیزم بافتی، آسیب دیدگی به دندان های مجاور و ... برخی از موارد مهم جهت تجویز رادیولوژی سی تی اسکن دندان محسوب می شوند.

بدین ترتیب فرد با انجام تصویربرداری دندان مانند رادیوگرافی بایت وینگ و نشان دادن نتایج رادیولوژی دو بعدی و سه بعدی به دندانپزشک، می توانند کمک شایانی نسبت به تشخیص نوع اختلالات بوجود آمده در نواحی فک و صورت داشته باشند.

اگر تمایل به رزرو نوبت اینترنتی سی تی اسکن دندان را به واسطۀ مراکز پیشرفته رادیولوژی دارید، می توانید به وب سایت رسمی مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 455
نمایش همه
علاقه مندی ها ()