کاغذ دیواری یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که جهت پوشش دیوار در جلوه بخشیدن در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. توجه داشته باشید، جهت انتخاب این نوع دیوارپوش، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم، می تواند به شما کمک کند تا بتوانید تجربۀ بهترین خرید کاغذ دیواری را داشته باشید. ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون برای عموم مردم حائز اهمیت است چون بدین وسیله می توانند حال و هوای دکوراسیون را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با تهیۀ انواع دیوارپوش مدرن و کلاسیک توانسته اند بهترین محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش کاغذ دیواری پذیرایی

همانطور که می دانید مهمترین قسمت دکوراسیون داخلی ساختمان، سالن پذیرایی می باشد. بدین وسیله افرادی که قصد تزئین نمای دکوراسیون و یا ایجاد تغییرات اساسی در این محیط هستند، می توانند از ویژگی های انواع دیوارپوش استفاده نمایند. نصب کاغذ دیواری لوکس برای فضای دکوراسیون پذیرایی تأثیر قابل توجهی بر روی نظر بینندگان و همچنین ارزش و بهای ملک خواهد داشت.

به عنوان مثال نصب کاغذ دیواری سه بعدی نقش برجسته جلوه ای لوکس به دکوراسیون پذیرایی و هر دکوراسیونی می بخشد و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب سازد.

قیمت فروش کاغذ دیواری مانند فروش کاغذ دیواری سه بعدی به موارد مهمی چون جنس، طرح، برند و ابعاد آن بستگی داشته و مشتریان متناسب با سلیقۀ شخصی می توانند از نمای تصاویر دیوارپوش جهت تزئین دکوراسیون و زیبا نمودن آن استفاده نمایند.  

جهت مشورت برای سفارش کاغذ دیواری لوکس، ارزان و کیفیت بالا می توانید با کارشناسان فروش دیوار دکور تماس حاصل فرمائید. این مجموعه همواره آمادۀ پاسخگویی به مشتریان گرامی در سطح کشور می باشند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()