قطعات بلدوزر در ابعاد کوچک و بزرگ در ساخت ماشین های بلدوزر به کار برده شده اند. فناوری ساخت ماشین آلات بلدوزر بسیار پیچیده است و در همین راستا متشکل از انواع لوازم یدکی در دسته بندی های مختلف می باشد. قطعات کابین راننده، لوازم یدکی سیستم هیدرولیکی، بازوهای مفصلی، قسمت زیربندی، موتور، سیستم احتراق و باتری برخی از انواع قطعات بلدوزر محسوب می شوند.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ واردات و فروش تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین در تهران آغاز نموده است و هم اکنون در لیست قطعاتی که عرضه می کنند، فروش قطعات بلدوزر با برندهای معتبر و پرکاربرد در سطح کشور مشاهده نمود.

خرید قطعات بلدوزر و قیمت آنها

امروزه افرادی که مالک ماشین بلدوزر هستند، هنگامی که بلدوزر دچار آسیب فنی می شوند. در این صورت ماشین نیاز به بررسی دقیق دارد و ممکن است قطعات نیاز به تعمیر و یا تعویض با لوازم یدکی بلدوزر اورجینال خواهد داشت. ریپر و تیغه از قطعات پرکاربرد بلدوزر محسوب می شود و به واسطۀ آن می توان سطح خاک را شخم زده و یا سپس هموار نمود. علاوه بر آنکه متشکل از انواع قطعات زیربندی، قطعات سیستم هیدرولیکی، لوازم یدکی موتوری، برقی و غیره می باشند.

هنگامی که بلدوزر دچار نقص فنی و کاهش عملکرد می گردد، نیاز به تأمین قطعات بلدوزر اورجینال متناسب با برند ماشین است. عدم توجه به مشکلات و آسیب دیدگی لوازم یدکی بلدوزر، می تواند میزان خسارت وارد به ماشین را افزایش دهد.

سالم بودن ناخن های شیارزن یا همان ریپر بلدوزر از اهمیت بالایی برخوردار است. به محض خراب شدن قطعات، پیش از راه اندازی ماشین، پیشنهاد می کنیم، لوازم یدکی سالم را جایگزین قطعات معیوب کنید. بدین وسیله عملکرد بلدوزر به حالت اولیۀ خود باز می گردد.

جهت اطلاع از قیمت خرید انواع قطعات بلدوزر مانند خرید قطعات بلدوزر شانتویی می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر استعلام کنید. 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()