زغال سفید از دیگر زغال های رایج در سطح بازار محسوب می شود. جهت تولید ذغال سفید از تکنولوژی خاص بهره گرفته می شود. در واقع زغال کم کیفیت را به ذغال با کیفیت با ارزش اقتصادی بالا تبدیل می کنند. از این رو فروش زغال سفید توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ زغال در سطح بازار صورت می گیرد. جهت تولید زغال سفید، مقدار آب موجود در زغال را کاهش داده و از انرژی کمتر برخوردار است. در ادامۀ مقاله بیشتر بدان خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه و فعال در حوزۀ تهیۀ و توزیع انواع زغال چون فروش زغال سفید ، زغال کبابی، زغال لیمو و غیره می باشد. هم اکنون قادر به پاسخگویی سفارشات اینترنتی شما مشتریان گرامی می باشند.

خرید زغال سفید با کیفیت

عموماً منابع اصلی تولید زغال سفید در کشور اندونزی است و متخصصین توانسته اند ارزش زغال کم ارزش را ارتقاء ببخشند و بدین وسیله بتوانند بر میزان ذخایر بین المللی این محصول بیفزایند. جهت خرید زغال سفید می توانید به برخی از مراکز معتبر توزیع کنندۀ زغال های داخلی و خارجی مراجعه نمائید. فروش زغال درآمدزایی بسیاری برای افراد دارد چون نیاز به دانش و اطلاعات خاصی ندارد و امروزه جزء یکی از کسب و کارهای فعال در سطح جهان محسوب می شود. با توجه به آنکه ذغال کاربرد فراوانی در حوزۀ مصارف خانگی و صنعتی دارد، شاهد فروش انواع ذغال سفید، کبابی، فشرده و غیره به صورت بسته بندی و فله می باشیم.

قیمت زغال سفید نسبت به دیگر زغال های معمولی گران تر است ولی به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد، افراد زیادی خواستار خرید زغال سفیدک دار هستند.

جهت خرید زغال با کیفیت عالی مانند خرید زغال مصری می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 502
نمایش همه
علاقه مندی ها ()