زغال کبابی از دیگر انواع زغال موجود در بازار محسوب می شود. این نوع زغال دارای یک سری ویژگی های خاص بوده که نسبت به دیگر انواع زغال متمایز ساخته است. عموماً زغال های خاص کبابی از چوب درختان مستحکم تهیه می شود. این نوع زغال جهت مصارف پخت و پز در داخل محیط خانگی و تراس می توان استفاده نمود چون بدون دود بوده و بوی نامطبوع از خود تولید نمی کند.

سالار سوز جنوب به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش زغال کبابی در تهران فعالیت می کند. افرادی که خواستار خرید عمدۀ زغال هستند، می توانند با دفتر فروش این مجموعه ارتباط برقرار نموده و با قیمت ارزان تهیه نمایند.

فروش زغال کبابی با کیفیت عالی

تهیۀ زغال به روش سنتی و فشرده صورت می گیرد. جهت تولید زغال کبابی از زغال فشرده استفاده می شود. این نوع زغال دارای خاصیت تولید دما و حرارت بالا با ماندگاری زیاد می باشد و دیرتر به خاکستر تبدیل می شود. جهت خرید ذغال فله کبابی می توانید به مراکز بزرگ تأمین کننده و عرضه کنندۀ زغال های داخلی و خارجی مراجعه نمائید.

هنگام خرید زغال کبابی توجه به کیفیت زغال از اهمیت بالایی برخوردار است چون جهت پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته می شود. از این رو توجه داشتن نسبت به اینکه بوی نامطبوع تولید نکند، حائز اهمیت است چون می تواند تأثیر منفی بر روی طعم کباب و غذای پخته شده بر روی منقل داشته باشد.

قیمت خرید زغال لیمو و زغال کبابی به عوامل متعددی چون وزن بسته بندی، برند و میزان کیفیت آن بستگی دارد. متناسب با مصرفی که دارید، می توانید با قیمت ارزان زغال کبابی مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

سالار سوز جنوب از جمله مراکز معتبر در حوزۀ فروش زغال های ایرانی و خارجی در منطقۀ تهران می باشد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()