زغال لیمو از دیگر زغال های پرفروش در سطح بازار می باشد. این نوع زغال از چوب های مرکباتی چون درختان لیمو ترش و لیمو شیرین تولید می شود. به طور کلی جهت تولید زغال از چوب درختانی با انسجام بالا بهره گرفته می شود، تا دوام بالایی داشته و بتواند حرارت بالا تولید کند. استقبال از فروش زغال لیمو ، به دلیل داشتن کیفیت بالا، تولید حرارت بالا و همچنین تولید بوی مطبوع می باشد.

سالار سوز جنوب به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش انواع زغال لیمو، انجیر، بلوط و غیره فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیه امکانات، قادر به عرضۀ انواع زغال سنتی و فشرده به صورت داخلی و وارداتی می باشد.

فروش زغال لیمو با قیمت مناسب

زغال لیمو همچون سایر انواع ذغال موجود در بازار جهت مصارف گوناگون چون زغال قلیان و پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته می شود. مهمترین ویژگی ها زغال لیمو دارد، تولید بوی مطبوع مرکب لیمو است که احساس خوشایندی به افراد می دهد. متناسب با موقعیت های مختلف، می توانید مناسب ترین زغال را جهت مصارف گوناگون خریداری نمائید.

از دیگر ویژگی های زغال لیمو می توان به دوام بالا و ایجاد حرارت بالا اشاره نمود. علاوه بر آنکه به سرعت آتش گرفته و به عنوان زغال قلیون تهیه می شود. خرید زغال کبابی را از سایت این مجموعه انجام دهید.

جهت تشخیص ذغال لیمو با کیفیت، توجه به میزان تولید حرارت و مدت زمان ماندگاری شعله ضرورت دارد. عموماً متناسب با مصارف مختلف، مناسب ترین زغال تهیه می کند. لذا جهت تهیۀ زغال قلیان از ویژگی زغال چوب لیمو استفاده می شود چون همانطور که گفته شد، بوی مطبوع داشته و در مدت زمان کوتاهی حرارت بالایی تولید می کند.

نکتۀ مهم دیگر که در رابطه با خرید زغال لیمو با قیمت ارزان وجود دارد، ذغال قلیانی و لیموی شکسته شده می باشد.  

سالار سوز جنوب چندین سال است که فعالیت تخصصی خود را در زمینۀ تهیه و توزیع انواع زغال آغاز نموده است.  

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()