زغال چینی ایرانی و وارداتی از جمله زغال های پرفروش بازار محسوب می شود. زغال های چینی با نام زغال فشرده نیز شناخته می شوند و از ترکیب پوست گردو، خاک اره و خرده چوب تشکیل شده است. علت اصلی استقبال از  فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی ، کیفیت بالای این نوع زغال می باشد. به عبارتی حرارت و دمای بالایی را تولید می کند و از ماندگاری بالا برخوردار است.

سالار سوز جنوب با بررسی نیاز بازار به صنعت پخش و توزیع زغال، توانسته اند فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش انواع زغال چون زغال های چینی ایرانی و وارداتی، زغال کبابی، زغال لیمو و غیره آغاز کند.

فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی در تهران

زغال چینی از نوع زغال های فشرده تولید شده اند و از کیفیت بالا برخوردار هستند. امروزه فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی در تهران توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ ذغال صورت می گیرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که خواستار خرید این نوع زغال هستید، می توانید با بهترین قیمت، زغال چینی را تهیه نمائید.

قیمت زغال چینی ایرانی و وارداتی بر اساس برند، وزن بسته بندی و میزان کیفیت زغال مشخص می گردد. هنگام خرید زغال جهت مصارف پخت و پز و تهیۀ کباب، به شما پیشنهاد می کنیم، زغال های بی گاز و بی بو را تهیه نمائید.

جهت خرید انواع زغال کبابی و قلیون می توانید به مراکز عرضه کنندۀ زغال های ایرانی و وارداتی مراجعه نمائید. در این صورت می توانید با کیفیت عالی، زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید. هنگام خرید زغال چینی توجه به فشردگی زغال ضرورت دارد چون هر چه انسجام زغال بیشتر باشد، حرارت بیشتری خواهد داشت و دیرتر به خاکستر تبدیل می شود.

اگر نیاز به خرید زغال مصری وارداتی و زغال چینی ایرانی و وارداتی با قیمت ارزان دارید، می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()