زغال مصری وارداتی از کیفیت بالا برخوردار است. زغال های مصری وارداتی از چوب درختان متراکم بهره گرفته است. این نوع زغال ها از قطعات چوب، پوست برنج و یا خاکستر تولید می شوند. البته متناسب با مجموعه های مختلف که در حوزۀ تولید زغال فعالیت می کنند، از روش های متفاوتی جهت تهیۀ ذغال استفاده می نمایند. فروش زغال مصری وارداتی را می توان به واسطۀ برخی از فروشندگان بزرگ زغال با قیمت مناسب تهیه نمود.  

سالار سوز جنوب از جمله مجموعه های معتبری است که به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ تهیه و توزیع انواع زغال ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است. هم اکنون در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، امکان خرید زغال مصری وارداتی برای مشتریان فراهم می باشد.

ویژگی زغال مصری وارداتی

افرادی که خواستار خرید زغال مصری وارداتی با کیفیت هستند، می توانند با مراجعه به مراکز فروش محصولات دخانیاتی، این نوع ذغال را با قیمت مناسب و به صورت بسته بندی تهیه نمایند. زغال فشرده و زغال سنتی دو روش تکنیکی هستند که جهت تولید ذغال به کار گرفته می شوند. هر کدام از آنها دارای کیفیت بالایی می باشند ولی از نظر نحوۀ تولید، متفاوت از یکدیگر صورت می گیرند.

کاربرد زغال مصری وارداتی جهت مصارف پخت و پز، ذغال قلیان و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. عدم تولید بوی نامطبوع، تولید حرارت و گرمای زیاد، قیمت مناسب، دوام بالا و دیرتر خاکستر شدن از موارد مهمی هستند که هنگام خرید ذغال مصری وارداتی و دیگر انواع زغال موجود در بازار باید مد نظر قرار گرفته شوند.

قیمت خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی و زغال مصری وارداتی نسبت به مسئله خارجی بودن، تقریباً مناسب بوده و افراد راحت می توانند از عهدۀ خرید این نوع زغال برآیند.

توسط سالار سوز جنوب، شاهد فروش زغال های مصری وارداتی با قیمت مناسب می باشیم. جهت جلب رضایت مشتریان توانسته اند امکان سفارش گیری اینترنتی را برای آنان فراهم نموده اند. 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()