کفش ورزشی به دلیل نوع کاربردی که دارد، باید توجه ویژه نسبت به ویژگی های ظاهری و ساختاری این نوع کفش داشته باشید. خرید کفش ورزشی مناسب برای فرد از اهمیت بالایی برخوردار است چون جهت انجام فعالیت سنگین ورزشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین با بررسی دقیق قسمت های مختلف کفش اسپرت مورد پسند خود را خریداری نمائید. رویه، کفی، زیره، پنجه، پاشنه و پشتی کفش از قسمت های مختلف کفش محسوب می شوند و هنگام تولید کفش ورزشی نسبت به طراحی و نوع مواد اولیه ای که در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود، توجه ویژه ای می شود.

تولیدی کفش آرمیس با تأمین دستگاه های پیشرفته و استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده و مجرب توانسته اند در لیست محصولات مجموعۀ خود، انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه را بیفزایند.

فروش کفش ورزشی استاندارد

اگر علاقه مند به خرید کفش ورزشی هستید، نیاز به بررسی دقیق قسمت های مختلف کفش است. در واقع جنس کفی، رویه، پشتی، زیرۀ کفش از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این که کفش اسپرت جهت انجام فعالیت های سنگین ورزشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انعطاف پذیری بالای کفی و رویه، رویه با خاصیت تنفس پذیری، پشتی مستحکم، کفی استاندارد طبی با حفظ قوسی پا، سبک بودن زیرۀ کفش و داشتن ضخامت برای کفی برخی از ویژگی های کفش ورزش استاندارد محسوب می شوند.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید کفش ورزشی باید در نظر داشته باشید، راحتی پا و داشتن انعطاف پذیری کفش است که حین دویدن به راحتی بتوانید گام بردارید. استفاده از مواد اولیۀ مرغوب پلی یورتان جهت زیرۀ کفش و پارچه های فابیلاک برای قسمت رویۀ کفش بسیار مهم است.

قیمت کفش ورزشی در تولیدی کفش به مدل و سطح کیفیت کفش بستگی دارد. اگر تمایل به خرید کفش ورزشی زنانه و یا مردانه دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تولیدی کفش آرمیس اقدام نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()