کفش آراد شیما یکی دیگر از انواع کفش راحتی است که جهت فعالیت های روزانه و رسمی می توان از آن استفاده نمود. پا از جمله اعضای اصلی بدن محسوب می شود و سالم نگه داشته این عضو مهم بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع عدم استفاده از کفش مناسب می تواند به مرور زمان مشکلات کمر درد، پا درد و درد مفاصل پا را برای فرد به دنبال داشته باشد. در همین راستا کفش راحتی آراد شیما تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروش کفش آراد شیما توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

تولیدی کفش آرمیس با هدف خود کفایی کشور به تولیدات ملی، توانسته اند خط تولید انواع کفش راحتی، اسپرت، رسمی و غیره را متناسب با خانم ها و آقایان راه اندازی نماید.این مجموعه با بهره گیری از تخصص افراد آموزش دیده و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته اند در لیست محصولات کفش پیاده روی- طبی و روزانۀ مجموعۀ خود، کفش آراد شیما را قرار دهند.

ویژگی های کفش آراد شیما

جهت تولید کفش آراد شیما از پارچه فابیلاک با قابلیت تنفس پذیری بالا جهت قسمت رویۀ کفش استفاده نموده تا بتوانند بستر مناسبی جهت عبور و مرور هوای داخل کفش بوجود آورند. برای قسمت زیرۀ کفش نیز از جنس پلی یورتان تزریق مستقیم استفاده می شود. این مسئله موجب افزایش میزان مقاومت سایشی سطح زیرۀ کفش با سطح زمین می شود و انعطاف پذیری و ارتجاعی کفش آراد شیما نسبت به خمیده شدن بسیار بالا می باشد. به دلیل داشتن کفیت بالای این محصول، خیلی از بانوان و آقایان علاقه مند به خرید کفش آراد شیما هستند، تا بدین وسیله بتوانند راحتی را برای پاهای خود به ارمغان آورند.

جهت خرید کفش رامش چابک و کفش آراد شیما مردانه و زنانه می توانید به وب سایت رسمی تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمائید و مطابق با سایز پا، به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()