بلور و کریستال از دیگر محصولات پرکابرد در سطح جهان محسوب می شود. جهت تولید انواع محصولات شیشه و بلور نیاز به طراحی و قالب سازی تخصصی بلور و کریستال است که توسط برخی از شرکت های صنعتی صورت می گیرد. در واقع چنین شرکت هایی با بهره گیری از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع قالب بلورجات در طرح های امروزی گردند.

شرکت صنعتی پارس بلور از جمله شرکت هایی است که متناسب با نیاز بازار، فعالیت تخصصی مجموعۀ خود را در عرصۀ طراحی و  قالب سازی بلور و کریستال آغاز نموده است. این مجموعه با کسب تجربیات فراوان و همچنین استفاده از ماشین آلات پرینتر سه بعدی توانسته اند موفق به ساخت قالب های مدرن و سفارشی با قیمت مناسب گردند.

قالب سازی بلور و کریستال سفارشی

همانطور که می دانید در سطح کشور، کارخانجات متعددی هستند که در صنعت تولید محصولات شیشه و بلور فعالیت خود را راه اندازی نموده اند. چنین مجموعه هایی جهت تولید انواع ظروف شیشه ای و بلور از انواع قالب بلور آماده و یا سفارشی استفاده می نمایند. لذا شرکت هایی که در تلاش هستند تا محصولات مدرن، لاکچری و منحصربفرد تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، تلاش می کنند به واسطۀ شرکت های صنعتی سازندۀ قالب شیشه جات، اقدام به خرید قالب بلور و کریستال سفارشی با طرح های لاکچری و خاص می نمایند.

پیشرفت تکنولوژی توانسته امکانات فوق العاده ای در دسترس صنعت گران قرار دهد، که در نتیجۀ آن بتوانند قالب سازی محصولات بلور و کریستال را بر اساس طرح های شکیل و زیبا انجام دهند. به دنبال آن توانسته اند هزینه های زیادی را در جهت عرضۀ محصولات شیک و مدرن بدست آورند.

شرکت صنعتی پارس بلور یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ طراحی و انواع قالب سازی صنعتی مانند ساخت قالب پرس بادی  فعالیت خود را در تهران راه اندازی نموده است. با گسترش فعالیت مجموعۀ خود توانسته اند موفق به اجرای انواع سفارشات ساخت قالب بلور و کریستال گردند.

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()