پارس بلور به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت طراحی و ساخت قالب های اولیه جهت تولید محصولات بلور و کریستال در سطح کشور می باشند. هم اکنون شرکت های متعددی توانسته اند با استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته، انواع قالب شیشه و بلورجات را در طرح های متنوع تولید نموده و در اختیار صنعت گران و کارخانجات تولیدی محصولات شیشه قرار دهند. شرکت صنعتی پارس بلور با بهره گیری از نیروی پرسنل مجرب و توانمند به همراه استفاده از ماشین آلات سه بعدی و دستگاه های اپتیک توانسته اند شرایط مناسبی جهت انواع قالب سازی صنعتی را متناسب با مشاغل مختلف راه اندازی کنند.

شرکت صنعتی پارس بلور به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی و انواع قالب سازی کریستال و بلور در سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود و با گذشت سال ها فعالیت مداوم توانسته است، با استفاده از دستگاه و ماشین آلات پیشرفته انواع ساخت قالب جدید کریستال و شیشه را در لیست کاری خود، به مشتریان ارائه دهند.

خدمات گروه صنعتی پارس بلور

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تولید محصولات متنوع بلور و شیشه در سطح جهان وجود دارد، ایجاد تغییرات قابل توجه و ظریفی در طراحی و قالب سازی اولیه در صنعت تولید ظروف شیشه ای و بلورجات می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات و ماشین آلات مدرن چون انواع پرینتر سه بعدی، ماشین آلات سی ان سی، دستگاه های اپتیک و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته قالب سازی قادر به ساخت انواع قالب شیشه و بلور در طرح های مدرن می باشند. گروه صنعتی پارس بلور نیز با این هدف مجموعۀ خود را راه اندازی نموده است.

چند سال اخیر کشور ایران نیز به مجموعه کشورهایی که توانسته اند محصولات شیشه و بلور لاکچری و مدرن تولید نموده و در سطح بین المللی نیز صادرات داشته باشند، ملحق شده است.

در همین راستا، شرکت صنعتی پارس بلور نیز گام مؤثری در صنعت طراحی و قالب سازی بلور و کریستال برداشته است و همواره به فعالیت خود، با موفقیت ادامه می دهند.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()