آموزش از راه دور فرصت مناسبی برای تمامی دانش آموزانی است که امکان حضور فیزیکی در کلاس های درس را نداشته ولی شرایط لازم جهت استفاده از سیستم آموزش از راه دور و غیر حضوری را با استفاده از دستگاه های دیجیتالی دارند. چند سال اخیر گسترش فضای اینترنت و دسترسی عموم دانش آموزان به دستگاه های هوشمند چون تلفن همراه هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر و لپ تاپ دارند و این مسئله به آنان امکان برقراری ارتباط از راه دور را خواهد داد.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها بیش از 40 سال است که فعالیت خود را در حوزۀ ارائه  خدمات آموزش از راه دور آغاز نموده است. این مجموعه با آماده سازی بستر اینترنت در سطح کشور، توانستند شرایط لازم جهت راه اندازی سیستم آموزش از راه دور را فراهم سازند.

اهداف راه اندازی سیستم آموزش از راه دور

همانطور که از ابتدای این مبحث بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی از ارائه خدمات آموزش از راه دور و مجازی، این است که اقشار مختلف جامعه بتوانند از سیستم تحصیلی آموزش و پرورش بهره مند شوند. جهت مشاهدۀ کلاس های آنلاین نیاز به نصب نرم افزار مخصوص کلاس آنلاین بر روی سیستم دیجیتالی است که در اختیار دارید. در این صورت می توانید در کلاس ها و دوره های مجازی مدرسه شرکت داشته باشید و در صورت نیاز بتوانید فایل های درسی مورد نظر خود را دانلود کرده و با آگاهی از برنامۀ امتحانات در زمان مقرر، آمادگی لازم را جهت سپری نمودن امتحانات داشته باشید.

سال های اخیر نسبت به خدمات دهی آموزش از راه دور فرهنگ سازی شده است. برخی از دانش آموزان که امکان دسترسی به سیستم های دیجیتالی و ارتباط اینترنتی دارند، به راحتی قادر به استفاده از  خدمات آموزش مجازی و از راه دور و مجازی با شرایط عالی در سطح کشور می باشند.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص نحوۀ ثبت نام و استفاده از دوره های آموزش از راه دور می توانید با بخش پذیرش مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()