فیلم استرچ از مهمترین اقلام جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید، مسئله مهمی که صنعت گران در حوزۀ تولید و عرضۀ اقلام در نظر می گیرند، مرتبط با بسته بندی محصولات است. در همین راستا شاهد تولید و فروش نایلون های بسته بندی همچون انواع فیلم استرچ در ابعاد مختلف می باشیم. فیلم استرچ از جمله محصولات پرکاربرد جهت امور بسته بندی در صنایع مواد غذایی، کشاورزی، صنعتی لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان تولید کنندۀ انواع پلاستیک بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک پلیمری توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک استرچ در ابعاد مختلف گردند.  خرید فیلم استرچ را از سایت انجام دهید.

فروش انواع فیلم استرچ

نکتۀ مهم که در رابطه با فروش فیلم استرچ وجود دارد، تولید انواع فیلم استرچ دستی و ماشینی است. این محصول به صورت کاملاً تخصصی تولید می شود. با استفاده از رول فیلم استرچ دستی، نیروی انسانی خود رول نایلون را در دست می گیرد و جهت بسته بندی اقلام، دور محصولات می پیچد. عموماً کاربرد این نوع فیلم استرچ بسته بندی، جهت محصولات در حجم اندک مورد استفاده قرار گرفته می شود.

این در حالی است که رول استرچ ماشینی دارای کاربرد گسترده در صنایع مختلف است و به واسطۀ ماشین آلات مکانیکی در مدت زمان کوتاه می توان تعداد انبوهی از اقلام را با شکل یکسان بسته بندی نمود.

قیمت فیلم استرچ به ضخامت، سایز و میزان کشش نایلون بستگی دارد. متناسب با نوع و سایز اقلام می توان مناسب ترین نوع پلاستیک را انتخاب نمود و جهت بسته بندی از آن استفاده کرد. با استفاده از این نوع پلاستیک که دارای چسبندگی بالا می باشد، به راحتی می توان سطوح مختلف نایلون را به یکدیگر چسباند.

جهت  خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ می توانید با واحد فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()