کمد لباس یکی از وسایل دکوراسیون اتاق خواب و یا اتاق پرو لباس محسوب می شود. با استفاده از این تجهیزات افراد راحت تر از گذشته می توانند به پیرامون محل زندگی خود سر و سامان ببخشند. علاوه بر آنکه با خرید آینه کنسول در نمای دکوراسیون، افراد راحت تر می توانند خود را آراسته و در اجتماعات شرکت داشته باشند. هر کدام از تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل دارای کاربرد ویژه ای می باشند و کاربرد آنها در موقعیت مکانی مناسب می تواند پر کاربرد باشد. به عنوان مثال خرید کمد لباس متناسب با حجم لباس هایی که در اختیار دارید، می تواند عاملی جهت نظم بخشیدن به فضای دکوراسیون باشد.

فروشگاه بهسازان چوب به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ تهیه و عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی، چند سال اخیر توانسته است با تأسیس وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان خرید اینترنتی کمد لباس، انواع آینه کنسول، سرویس خواب، انواع مبلمان راحتی و سلطنتی و غیره را با قیمت ارزان و شرایط مناسب برای مشتریان فراهم سازند.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید کمد لباس و آینه کنسول

همانطور که می دانید جهت انتخاب و خرید کمد لباس ایستاده و یا دیواری، نیاز به رعایت یک سری فاکتورهای مهم چون سایز و جنس بدنه و یراق آلات به کار رفته در کمد می باشد. همچنین جهت خرید آینه کنسول توجه به مدل، ارتفاع و جنس بدنه نقش بسزایی در قیمت و ماندگاری محصول خواهد داشت. امروزه فروش آینه کنسول چوبی و فلزی از متریال با کیفیت رایج می باشد و هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارد. افرادی که خواستار خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب و دیگر قسمت های منزل هستند، راحت تر از گذشته می توانند انتخاب نموده و با قیمت ارزان خریداری نمایند.

جهت سفارش آنلاین کمد لباس و خرید آینه کنسول به صورت همزمان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به فروش محصولات دکوراسیون داخلی به صورت کاملاً تضمین شده و قابل پیگیری می باشند.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()