لاستیک کومهو بر اساس برند و مدل های مختلف خودرو طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. هنگام خرید تایر مناسب، توجه به مشخصات مندرج بر روی لاستیک ضرورت دارد چون نمایش دهندۀ شاخص های وزن، حداکثر فشار باد مجاز، حداکثر فشار، سطح چسبندگی، حداکثر تحمل دما، ابعاد تایر، تعیین نوع خودرو، کد سایش یا ساییدگی تایر با سطح جاده و غیره هستند و نقش اساسی در انتخاب و خرید لاستیک کومهو و دیگر برندهای اتومبیل خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک هم پا یکی از نمایندگی های معتبر عرضۀ تایر با برندهای خارجی در سطح تهران می باشد. این مجموعه بر مبنای فاکتورهای متعددی، امکان خرید لاستیک را به صورت نقد و اقساط برای مشتریان فراهم نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و مشورت نمائید.

خرید لاستیک کومهو ارزان

جهت خرید لاستیک میشلن و کومهو ارزان و اورجینال می توانید به فروشگاه های معتبر پخش تایر با برندهای خارجی مراجعه نمائید. توجه داشته باشید، هنگام خرید تایر کومهو، اصل بودن تایر را ملاک انتخاب خود قرار دهید چون همواره برخی از افراد کلاهبردار از هر فرصتی جهت سودجویی منافع خود استفاده می نمایند.

فروش لاستیک کومهو اورجینال ممکن است در سطح بازار ثبات قیمت نداشته باشد چون تغییرات نرخ ارز به طور مستقیم بر قیمت روز انواع لاستیک وارداتی تأثیرگذار خواهد بود. مشخصات فنی تایر نقش بسزایی در انتخاب تایر خواهد داشت. به عبارتی متناسب با مدل و برند خودرو باید لاستیک مقاوم و با کیفیتی را خریداری نمود که تحمل وزن و ابعاد اتومبیل را داشته باشد. زمانی که قصد خرید تایر دارید، نسبت ارتفاع تایر به عرض مقطع آن نیز به صورت مشخصۀ نسبت منظر بر روی تایر درج می شود و بهتر است با مشخصات بدنه اتومبیل تناسب داشته باشد.

اگر خواستار سفارش دهی اینترنتی انواع لاستیک کومهو هستید، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()