کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های رایج در صنایع مختلف به شمار می رود. کمپرسور اسکرو به دستگاهی گفته می شوند که مجهز به دو روتور است که امکان چرخش هوا را به صورت خلاف جهت یکدیگر بوجود می آورد و بدین وسیله عاملی مؤثر جهت فشرده سازی هوا مهیا می گردد.

در واقع چرخش هوا در داخل کمپرسوهای باد به حالت حلزونی صورت می گیرد. هنگام خرید کمپرسور اسکرو  توجه به نحوۀ عملکرد دستگاه ضرورت دارد.

بیش از چند سال است که از فعالیت تخصصی شرکت هوامدار در عرصۀ تأمین و پخش تجهیزات صنعتی می گذرد. این مجموعه طی این سال ها، محصولاتی از قبیل انواع کمپرسور اسکرو، انواع درایر، مخزن هوا با ظرفیت های متفاوت را همراه با گارانتی و قیمت ارزان به فروش می رساند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت کمپرسور اسکرو

عوامل متعددی چون نوع، برند، عملکرد، ظرفیت و قابلیت های دستگاه تأثیر مستقیم بر روی قیمت کمپرسور اسکرو خواهد داشت. بدین ترتیب پیش از اقدام جهت خرید کمپرسور پیستونی، تسمه ای، روغنی، بدون روغن و غیره، مطالعۀ دقیق مشخصات فنی دستگاه ضرورت دارد.

توجه داشته باشید، دستگاه های کمپرسور هوا پس از مدت زمان کوتاهی که از آن می گذرد، با اُفت فشار و مشکلات فنی روبرو می شود. در این صورت دستگاه نیاز به تعمیر خواهد داشت. اهمیت دادن به مسئله سرویس دوره ای دستگاه های کمپرسور اسکرو، می تواند مانع از افزایش خسارات جدی به سیستم گردد. در همین راستا، تلاش کنید که کارهای اساسی را به افراد متعهد و مسئول واگذار کنید که بررسی دوره ای عملکرد صحیح دستگاه ها را چک نمایند.

با توجه به اینکه عملکرد کمپرسور اسکرو با مکیدن سیالات به داخل دستگاه صورت می گیرد، بدین ترتیب ممکن است ورود ذرات معلق برای دستگاه ها مشکلاتی به همراه داشته باشد. بررسی وضعیت عملکرد قطعات مختلف کمپرسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت راهنمایی و مشاورۀ   خرید کمپرسور اسکرو، دستگاه های خشک کن هوا، مخزن هوا و غیره می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار هماهنگ کنید.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()