کمپرسور اسکرو یکی از دستگاه های کاربردی است که در صنایع مختلف، جهت ایجاد هوای مکش یا خلاء و یا تولید هوای فشرده و متراکم مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش کمرسور اسکرو در مدل های مختلف و عملکردهای متفاوت صورت می گیرد. هنگام تهیۀ کمپرسور هوا، توجه به نوع کاربرد آن، نقش بسزایی در انتخاب و قیمت فروش کمپرسور اسکرو خواهد داشت.

شرکت هوامدار به دلیل تخصصی که در حوزۀ تأمین و فروش برخی از تجهیزات و دستگاه های صنعتی دارد. پرسنل مجرب هوامدار می توانند شما را در حوزۀ خرید دستگاه های خشک کن هوا، کمپرسور هوا، مخازن هوا، تله گیر آب و غیره راهنمایی نموده و مناسب ترین دستگاه های مورد نیازتان را معرفی نمایند، تا بتوانید همراه با گارانتی و تضمین قیمت خریداری نمائید.

موارد مهم جهت خرید کمپرسور اسکرو

در ابتدای مقاله به برخی از موارد مهم در خصوص خرید دستگاه کمپرسور اسکرو اشاره نمودیم. در ادامه قصد داریم به انواع کمپرسور اسکرو بپردازیم.

کمپرسور اسکرو پمپ باد روغنی، بدون روغن و تسمه ای از انواع این دستگاه به شمار می آیند. هر کدام از انواع کمپرسور دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که باعث تمایز میان آنها از یکدیگر شده است. بدین ترتیب متناسب با کاربرد و نوع سیستم دستگاه، مناسب ترین دستگاه کمپرسور اسکرو تهیه شده و درون سیستم تعبیه می شود.

برای نمونه بیشترین کاربرد کمپرسور اسکرو بدون روغن برای ساخت تجهیزات صنایع غذایی، دارویی، پزشکی و بهداشتی است چون از سطح تمیزی برخوردار است و آلودگی در سیستم بوجود نمی آورد.

البته کمپرسور اسکرو تسمه ای نیز مجهز به سطح عایق بندی است که موجب کاهش آلودگی صوتی و افزایش طول عمر دستگاه می گردد. این دستگاه به دلیل برخورداری از پولی و الکتروفنی ها از بالانس دینامیکی عالی برخوردار است.

جهت خرید کمپرسور حضوری و یا سفارش اینترنتی کمپرسور اسکرو و دیگر تجهیزات و دستگاه های مرتبط با این حوزه، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()