کمپرسور اسکرو از دیگر دستگاه های پرکاربرد در ساخت تجهیزات الکترونیکی محسوب می شود. در واقع هدف اصلی از طراحی و ساخت کمپرسور اسکرو، متراکم سازی سیالات گاز و بخارات با ظرفیت های مختلف می باشد. در همین راستا فروش کمپرسور اسکرو متناسب با محل نصب و حجم کار، با مشخصات فنی متفاوتی عرضه می شوند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید کمپرسور اسکرو مناسب می توانید با کارشناسان فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید. این مجموعه، به دلیل فعالیت انحصاری که در رابطه با فروش قطعات و دستگاه کمپرسور هوا، انواع درایر و مواردی از این قبیل دارند، بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

معرفی انواع کمپرسور اسکرو

فروش کمپرسور اسکرو در دو دسته بندی اصلی چون کمپرسور اسکرو با پمپ باد روغنی و بدون روغنی صورت می گیرد. هر کدام از این موارد کاربرد خاص خود را در ساخت تجهیزات الکترونیکی چون جاروبرقی، یخچال، توربین های موتور، دریل دندانپزشکی و غیره دارند.

عموماً از کمپرسور اسکرو بدون روغن یا خشک در صنایع غذایی و ساخت تجهیزات دارویی، پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون از نظر بهداشتی تمیز می باشند. این در حالی است که در صنایع دیگر بیشتر از کمپرسور اسکرو روغنی استفاده می شود و این نوع کمپرسور هوا کمتر نیاز به نگهداری و تعمیرات دارد چون از اصطکاک کمتری برخوردار است و کمتر دچار خرابی می شود.

قیمت خرید کمپرسور اسکرو نیز بر اساس مدل و مشخصات فنی دستگاه مشخص می گردد. پیش از خرید انواع کمپرسور هوا، پیشنهاد می کنیم با افراد متخصص که اطلاعات جامعی نسبت به انواع کمپرسور و کاربرد آنها دارند، مشورت نمائید، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین کمپرسور را با ظرفیت مناسب تهیه نمائید.

جهت خرید انواع کمپرسور اسکرو با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید از طریق دفتر فروش شرکت هوامدار اقدام نمائید.

 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()